آموزش حجاری مینیاتور برای بازی های تخته ایی با ZBrush
The Gnomon Workshop – Sculpting Miniatures for Boardgames Using ZBrush
حجاری مینیاتور برای بازی های تخته ایی با ZBrush
آموزش حجاری مینیاتور برای بازی های تخته ایی با ZBrush : در این دوره از هنرمند Francesco Orru، از کانسپت دو بعدی تا حجاری مینیاتوری سه بعدی با استفاده اززیبراش و کی شات آشنا خواهید شد. این دوره 4 ساعته، نحوه ترجمه یک کانسپت دو بعدی به یک مینیاتور سه بعدی را با زیبراش و کی شات نشان میدهد. این دوره برای هنرمندانی که قبلا دانشی در مورد حجاری دیجیتال در زیبراش داشته اند،مناسب است.
این ورک شاپ،فرآیند حجاری برای میناتور ها را با در نظر گرفتن مقیاس های اولیه تا استفاده از ZModeller ،DynaMesh، ZRemesher، Transpose Master و در نهایت رندر در کی شات را پوشش میدهد. فرانچسکو علاوه بر اشتراک گذاشتن ورک فلو، نحوه بهینه سازی کار برای صرفه جویی در زمان هنگام حجاری و نکاتی برای ایجاد ارتباط خوب با مدیران هنری را خواهد گفت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Sculpting Miniatures for Boardgames Using ZBrush
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 4.12 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 8
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Francesco Orru
نرم افزار : ZBrush – KeyShot
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Sculpting Miniatures for Boardgames Using ZBrush
Learn how to translate a 2D concept into a 3D miniature using ZBrush and KeyShot in this 4-hour workshop by Digital Sculptor Francesco Orru. This tutorial is intended for artists who already have some knowledge of digital sculpting in ZBrush and are ready to delve into the world of creating miniatures from concept art.
The workshop covers the entire process of sculpting for miniatures, from considering the initial scales to using DynaMesh, ZRemesher, Transpose Master, ZModeller, and lastly, KeyShot for rendering.
When resin printing miniatures, consideration needs to be given to the level of detail to be included in the model, which all depends on the scale, proportions, volumes, the interpretation of shapes — and you need to know which liberties you can take while sculpting.
As well as sharing his workflow, Francesco discusses how to optimize your work to save time when sculpting, and shares his tips for developing good communication with art directors in order to receive feedback early on during the process. He talks about how to work under certain limits including time and resources, and stresses why it’s important to be open to reworking models — and never falling in love with your first attempts.
By completing this workshop, you’ll have a solid understanding of the full pipeline when working from a 2D concept to create a 3D miniature using ZBrush. You’ll also discover how to present your work to an art director.
The final prototype featured in this workshop was printed by Valkyrx Gaming in the UK.
Provided as a downloadable resource with this workshop are the STL of the decimated high poly model, the ZTL of the T-pose with all the Subtools, plus the ZTL of the final posed model with Subtools.
حجم کل : 9.6 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید