تکسچرینگ و شیدینگ برای فیلمسازی در photoshop,mari,v-ray,maya
The Gnomon Workshop – Texturing and Shading for Production
تکسچرینگ و شیدینگ برای فیلمسازی
تکسچرینگ و شیدینگ برای فیلمسازی : از جلوه های ویژه کامپیوتری VFX هر روز بیش از پیش در تولید فیلم های سینمایی بهره گرفته می شود. از ساده ترین صحنه ها تا پیچیده ترین آنها می توان از این جلوه ها بهره گرفت. چرا که باعث زیبایی بصری بیشتر و همچنین کاهش چشمگیر هزینه های تولید فیلم خواهد شد و ای بسا حتی با آنها صحنه هایی خلق می شود که در شرایط عادی امکان تولید ندارند.
حال اگر صحنه ها و این اشیایی که در صحنه ها استفاده میشود دارای تکسچر ها و طرح های باورپذیر نباشند به شدت به ذوق مخاطب خواهد خورد. این دوره آموزشی بر مبنای روندکار طراحی یک مدل از مراحل اولیه تا نهایی از منظر تکسچرینگ با بهره گیری از نرم افزارهای مایا ، ماری و موتور رندر ویری خواهد بود.
از آنجایی که مدرس دوره، جس فلورس، دارای سالها سابقه هم در زمینه پروژه های سطح بالای تجاری و هم فیلم های غیرتجاری با استانداردهای بالا است که در نتیجه می تواند تکنیک های متفاوت و کار روندهای پر بازده در خصوص رویارویی با مشکلات رایج در پروژه ها را در اختیارتان بگذارد. برنامه ریزی اولیه و حفظ نظم صحنه نه تنها باعث می شود که مدل مد نظر در به آرامی مرحله به مرحله شکل بگیرد بلکه فشارهای مربوط به مسایل تکنیکی را از دوش هنرمند بر میدارد و کمک می کند تا هر چه بیشتر بر موارد مهم کار که همان بخش هنری است تمرکز کند.
مدرس دوره کار را با بررسی چند متریال مختلف آغاز می کند و تولید می دهد که چگونه می خواهد به این ایده ها برسد و سپس به سرعت کار را با یک لوکوموتیو آغاز می کند. در ادامه دوره آموزشی فرآیند UV مپینگ و سازماندهی صحنه و آماده سازی اولیه برای هر تغییری که تا پایان ممکن است پیش بیاید بررسی می شوند. این دوره برای هر هنرمندی که در زمینه تکسچرینگ صحنه های سینمایی کار می کند توصیه می شود. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری این آموزش :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Texturing and Shading for Production
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 8 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 12
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : –
مربی دوره : JESSE FLORES
نرم افزار : Photoshop, Mari, V-ray, Maya
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Texturing and Shading for Production
This tutorial runs through an asset from initial planning to final workflow between texturing and look development using Maya, Mari and V-Ray. From his many years in both the high demands of commercial pipelines to the high standards of feature film work, texture artist Jesse Flores goes over various techniques and efficient workflows for best tackling an asset. Planning early on and maintaining an organized scene not only keeps an asset moving smoothly through the pipeline but relieves any technical burden to the artist, freeing them to focus on what is important; the art. Jesse begins by analyzing various materials and explains how he approaches these scenarios, moving quickly into a locomotive asset. The tutorial continues with the UV-ing process, organizing the scene and preparing early on for any changes that may and will occur down the line. This tutorial is a must for any texture artist who wants to understand how a texture pipeline can benefit both production but also creativity.
حجم کل : 2.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)