photoshopThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشحجاریشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ماکت دیجیتال در زیبراش ZBrush

The Digital Maquette Vol.2

ماکت دیجیتال در زیبراش

ماکت دیجیتال در زیبراش

 

دوره های Zack Petroc ادامه جلد دوم، دوره ” ماکت دیجیتال در زیبراش ” می باشد که درآن نحوه ایجاد لوازم جانبی لباس، با استفاده Zbrush را بررسی می نماید. در این دوره آموزشی، کاراکتری از یک مش سازمان یافته با وضوح تصویر پایین را برای مش های باکس(box meshe) و سر برای صحنه و لوازم جانبی توسعه می دهیم .

سپس از طریق ابزارهای transpose جدید، از پوزینگ کاراکتر برای خروجی گرفتن به عنوان یک چاپ سه بعدی با Gentle Giant Studios استفاده می کنیم. زاک ورک فلویی را با تجسم ذهنیش ایجاد مینماید و تکنیک ها و ابزارهای خاص را مورد بررسی قرار میدهد. هم چنین بر روی آزادی خلاق فرایند طراحی تمرکز می کند و از نقطه نظر اسکالپتینگ دیجیتال و هنر مستقیم نحوه تعریف کارکتر را آموزش می دهد.

این دوره برای کارگران هنری و طراحان پروداکشن مناسب است که علاقه مند به کشف نحوه اسکالپتینگ دیجیتالی می باشند که میتواند به فرایند خلاق انها کمک نماید. به علاوه، اطلاعاتی برای هنرمندانی که علاقه مند به ارتقای مهارتهایشان به عنوان یک اسکلپتور طراح می باشند، ارائه می دهد.با سافت ساز همراه باشید.

عناوین دوره ماکت دیجیتال در زیبراش :

  • ورک فلو و مروری بر زیبراش
  • توسعه فرم لباس
  • توسعه فرم بخش های بدن
  • توسعه فرم کلاه ، بند و تسمه
  • توسعه فرم کفش و کوله پشتی
  • جزییات لباس
  • پوزینگ Froad Rider
  • چاپ فایل 3D
  • و …

تصاویری از دوره ماکت دیجیتال در زیبراش :

گراویتی

پیش نمایش دوره ماکت دیجیتال در زیبراش :

 

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – The Digital Maquette Vol.2

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Zack Petroc

نرم افزار : Photoshop,ZBrush

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – The Digital Maquette Vol.2

Zack Petroc’s Art Directing Series continues with “The Digital Maquette, Volume 2”, in which he outlines the creation of the Froad Rider, the costume and peripheral accessories using ZBrush. Watch as Zack develops the character from a low-resolution organized mesh for the head, and box meshes for the costume and accessories. After posing the character using ZBrush’s new Transpose tools he documents the process for outputting the character as a 3D print with Gentle Giant Studios. Zack presents the workflow with the artist in mind, highlighting specific tools and techniques and focusing on how they add to the creative freedom of the design process. He also discusses how to define your character from both an art directing and digital sculpting perspective. This lecture is intended for Art Directors and Production Designers who are interested in discovering how digital sculpting can add to their creative process. Additionally, it presents information for artists who are interested in growing their skills as design sculptors.


 01. Introduction
02. ZBrush 3 Overview and Workflow
03. Cloth Form Development
04. Body Parts Form Development
05. Helmet, Pads & Straps Form Development
06. Shoes, Backpack & Misc. Form Development
07. Detailing the Cloth
08. Detailing the Body Parts
09. Detailing the Shoes, Backpack & Accessories
10. Posing the Froad Rider
11. Printing the 3D File

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 78%

78%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 2 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا