ArnoldmayaNUKEThe Gnomon Workshopآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگرندرینگریگ کردنشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

نورپردازی و طراحی دایناسور در مایا Maya و Arnold

TRex lookDev and lighting with Maya and Arnold

طراحی دایناسور در مایا

 

در این آموزش ” طراحی دایناسور در مایا ” از شرکت The Gnomon Workshop مربی دوره Charles Chorein ،از متد های اثبات شده  پیشرفته خود برای ایجاد یک lookDev  و نورپردازی صحنه  در نرم‌افزارهای مایا و آرنولد استفاده می‌کند. ایشان ، تکنیک‌های مختلفی را که اجازه ادغام المان‌های CG  با بک گراند های live-action ، می دهد را آموزش می دهد.

در وحله اول ، تغییراتی را در رنگ‌های خاکستری و سفید ایجاد و  به بررسی تنظیمات گلوبال آرنولد، تکنیک skyDome و نور‌های ناحیه می‌پردازد. ایشان نحوه استفاده از alShader  برای TRex با استفاده از مپ های مختلف به صورت عملی نشان می‌دهد و پس از ارزیابی مرحله انیمیشن ، نورپردازی را به پایان می‌رساند.

نتیجه نهایی را در نرم افزار Nuke کامپوزیت کرده و لایه های رفلکشن و شیدینگ را تنظیم می کند . تکنیک‌های مربوط به نورپردازی المان‌های CG و انیمیشن را با این آموزش ارزشمند یاد بگیرید.با سافت ساز همراه باشید .

عناوین دوره طراحی دایناسور در مایا :

  • مقدمه ایی بر دوره
  • چک کردن دارایی
  • تنظیمات دوربین
  • لایوت
  • Sphere Diffuse
  • ریگ نور
  • شیدر
  • جابه جایی
  • تکسچر
  • رندر پس
  • AOV
  • نورپردازی
  • کامپوزیت
  • نتیجه نهایی
  • و …

تصاویری از دوره طراحی دایناسور در مایا :

گراویتی

پیشنمایش دوره طراحی دایناسور در مایا :

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – TRex lookDev and lighting with Maya and Arnold

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 4.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 14

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Charles Chorein

نرم افزار : Arnold ,  Maya ,  Nuke

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – TRex lookDev and lighting with Maya and Arnold

In this title Charles Chorein shares his production proven methodology to create a lookDev and lighting scene in Maya and Arnold. Throughout the lesson, he delves into various techniques that allow for the high-quality integration of CG elements with live-action backgrounds; specifically an animated T-Rex. He begins with a grey shaded turntable, adjusts the grey, chrome and white spheres to improve integration, then delves into Arnold’s global settings, skyDome and area lights. Charles demonstrates the use of the alShader for the TRex with various maps and finalizes the lighting as he evaluates the animation. The final result is composited in Nuke where the beauty, shadow and reflection layers are adjusted as Charles adds subtle chromatic aberration, rebalances the multiLight and finalizes the shot with camera shake. For those interested in learning production techniques for lighting CG elements into live-action for film, this title provides valuable knowledge from an experienced CG supervisor.


00. Preview
01. Introduction
02. Check Assets
03. Camera Setup
04. Layout
05. Sphere Diffuse
06. Light Rig
07. Shaders
08. Displacement
09. Texture
10. Render Passes
11. AOVs (Arbitrary Output Variables)
12. Lighting
13. Compositing
14. Final Result

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.8 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا