بیت گراف
The Gnomon WorkshopUnreal Engineآموزشتکسچرینگشرکت سازندهشیدینگمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

مروری بر سیستم متریال Unreal Engine 5

The Gnomon Workshop – Unreal Engine 5 Material System Overview

مروری بر سیستم متریال Unreal Engine 5

مروری بر سیستم متریال Unreal Engine 5

 

مروری بر سیستم متریال Unreal Engine 5 : در این دوره 5 ساعته از هنرمند Charleston Silverman، با تکنیک های اساسی و پیشرفته ساخت متریال ها در Unreal Engine 5 آشنا خواهید شد. ایشان به ارائه بینش ارزشمند در مورد عملکرد Unrea می پردازد و نحوه استفاده از ویژگی های موجود در سیستم قدرتمند آن را در مورد تکسچرینگ و متریال دهی را نشان میدهد.

این دوره اطلاعات و تکنیک های مورد نیاز در مورد تنظیم تکسچر،اصول اولیه ایمپورت،ارتباط بین شیدرها،متریال ها ، نمونه ها ، توابع و اصول ایجاد متریال و استفاده کارآمد از آنها را پوشش می دهد. ایشان به آموزش عملی تنظیم انواع متریال ها چون Fresnel, Emissive, Color Masking, Vertex Paint, Masked, Translucent, Clear Coat, و Parallax Occlusion Mapping خواهد پرداخت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.]

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Unreal Engine 5 Material System Overview

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Charleston Silverman

نرم افزار : Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Unreal Engine 5 Material System Overview

This comprehensive 8-chapter workshop, taught by Lead Digital Projects Engineer Charleston Silverman, gives a complete overview of the Unreal Engine 5 Material System. By providing valuable insights into the functions of Unrea,l and demonstrating how to utilize many of the features available in its powerful system, Charleston guides the viewer through both the basics and the advanced settings that Unreal artists need to know to ensure textures and materials are used efficiently by UE5. By following this workshop, artists will be empowered with the solid foundations needed to fully understand and create just about any material that can be imagined.

During the course of almost 5 hours, Charleston covers a vast array of information and techniques, discussing everything from texture setup, import basics, the relationship between shaders, materials, instances, and functions, and the fundamentals of creating materials and utilizing them efficiently. His thorough instruction not only explains how to set everything up correctly but also the importance of the processes. His practical instruction also includes the setup of various material types, including Fresnel, Emissive, Color Masking, Vertex Paint, Masked, Translucent, Clear Coat, and Parallax Occlusion Mapping.

This workshop also delves into many advanced techniques including setting up a material parameter collection that can be controlled via a sequence or timeline, allowing you to animate your materials along with other sequences in your scene.

The Unreal Engine project including all of the materials created for this workshop are included as downloadable project files.

حجم کل : 1.9 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا