آموزش مدل سازی خودرو برای پروداکشن در Maya
The Gnomon Workshop - Vehicle Modeling for Production
مدل سازی خودرو برای پروداکشن در Maya
در ورک شاپ مدل سازی خودرو برای پروداکشن در Maya ، جیمز شاوف، ورک فلوی خود را برای مدلسازی یک Mad Max الهام گرفته از اتومبیل مسابقه ای به اشتراک می گذارد ، جیمز با پوشش نکات مهم جمع آوری تصاویر مرجع که در طراحی و مدلسازی، الهام بخش و هدایت کننده هستند، شروع می کند.
با یک رویکرد برنامه ریزی شده، او شروع به مدلسازی یک بلوک می کند که این بلوک پایه ای را از همه چیز فراهم می کند. جیمز در حالی که تمرکزش را بر روی توپولوژی تمیز و تکنیک های مدلسازی مورد استفاده در محصولات، نشان می دهد، از طریق ورک فلوی خود برای کمک به بهبود اعتماد به نفس شما در مدلسازی پیش می رود.
این ورک شاپ فقط برای مدلسازی خودرو نیست، بلکه به شما راهنمایی ها و ترفندهایی برای کمک به افزایش سرعت و کیفیت هنگام نزدیک شدن به هر پروژه مدلسازی سطوح سخت در Maya را ارائه می دهد. با سافت ساز همراه باشید.
چه شما در حال حاضر در یک استودیوکار کنید و یا یک دانشجوی درحال توسعه نمونه کار باشید، این عنوان به شما در شناسایی چیزی که گاهی به عنوان یک چالش فنی کلیدی برای ماهر شدن هر مدلساز محصول پیش می آید، کمک می کند. سطوح سخت دقیق با توپولوژی تمیز.
عناوین اصلی آموزش مدل سازی خودرو برای پروداکشن در Maya :
- مسدود کردن
- تایرها
- رینگ
- رینگ های داخلی
- بدن
- چراغهای جلو
- برج
- جایگاه برجسته
- قسمت پشت سر
تصاویر آموزش مدل سازی خودرو برای پروداکشن در Maya :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Vehicle Modeling for Production
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 8.1 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 19
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : JAMES SCHAUF
نرم افزار : maya
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Vehicle Modeling for Production
In this workshop, James Schauf shares his workflow for modeling a Mad Max inspired hot rod. James begins by covering the importance of collecting reference images that will inspire and guide the design and modeling. With a well planned approach, he starts modeling a block-out that lays the foundation for all that is to come. While demonstrating a concentration on clean topology and modeling techniques used in production, James methodically walks through his workflow to help better your confidence in modeling. This workshop is not just for vehicle modeling, but offers you tips and tricks that can help increase your speed and quality while approaching any hard surface modeling project in Maya. Whether you are already working at a studio, or a student developing a portfolio, this title will help demystify what is often considered a key technical challenge for any production modeler to master; detailed hard surfaces with clean topology.
01. Introduction
02. Blocking Out – Part 1
03. Blocking Out – Part 2
04. Blocking Out – Part 3
05. Blocking Out – Part 4
06. Blocking Out – Part 5
07. Tires
08. Rims – Part 1
09. Rims – Part 2
10. Inside Rims
11. Body – Part 1
12. Body – Part 2
13. Headlights
14. Turret
15. Turret Cradle
16. Turret Placement
17. Back Area Wrap Up
18. Hood Ornament
19. Conclusion
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز - 85%
85%
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید