UdemyZBrushآموزششرکت سازندهطراحی کاراکترمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد مدل کاراکتر موجود برای بازی

Udemy – 3D Character Creature Model creation for a Game

آموزش ایجاد مدل کاراکتر موجود برای بازی

آموزش ایجاد مدل کاراکتر موجود برای بازی

 

در این آموزش ایجاد مدل کاراکتر موجود برای بازی از هنرمند Paul Rivot، با نحوه ساخت کاراکتر موجود Hydra برای استفاده در بازی ویدیویی آشنا خواهید شد. ایشان بصورت گام به گام، تمامی فرآیند را از zspheres تا ساخت متریال را نشان می دهد. در پایان قادر خواهید بود که کاراکتر های سه بعدی موجودات خود را بسازید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • آشنایی با فرآیند کلی ساخت Hydra برای انجین بازی
  • نحوه استفاده از ابزارها مانند Zspheres
  • شناخت نحوه برخورد با موقعیت ها
گراویتی

عنوان دوره : Udemy – 3D Character Creature Model creation for a Game

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 6

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Paul Rivot

نرم افزار : Zbrush

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – 3D Character Creature Model creation for a Game

This is a lecture series on making a Hydra that can go into a video game. I go over my thoughts on every step of the process from zspheres to making materials. You’ll also gain access to a community that will allow you to ask questions, share your work and ultimately become better. Each lesson will be sped up footage of me working on the hydra while giving my thoughts on the process and some tips. The reason for doing the series in this format vs step by step, is a lot overall thought process can be lost when doing step by step, this series will focus more on thought process and overall concepts. This series could be beneficial to anyone from beginners who have done the basic tutorials but need help figuring out how to get something done, to intermediate users who might struggle at some points. If you have done step by step tutorials and want to branch out into making your own stuff, I believe this video will help get you there.

What you’ll learn
Understand the overall process of creating a Hydra for a Game Engine.
Learn how to take advantage of tools like Zspheres.
Gain insight into the thought process of a 3D artist who has made assets for games.
Understanding how to approach situations when you get stuck.

حجم کل : 1.4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.35 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا