UdemyUnityآموزشبرنامه نویسیساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

راهنمای مبتدیان برای یادگیری سیستم Unity

Udemy – A Beginner’s Guide To Machine Learning with Unity

راهنمای مبتدیان برای یادگیری سیستم Unity

سیستم Unity

 

در این دوره آموزشی سیستم Unity از شرکت Udemy، با بازی های پیشرفته هوش مصنوعی با الگوریتم های ژنتیک ، شبکه های عصبی و آموزش سریع سی شارپ و Tensorflow برای یونیتی آشنا خواهید شد.

این دوره با بررسی کامل الگوریتم های ژنتیکی شروع می شود که شما را به یکی از ساده ترین تکنیک های یادگیری ماشین تبدیل می کند. با این دوره ، شما در ایجاد شبکه عصبی در سی شارپ مهارت پیدا خواهید کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره سیستم Unity :

  • ساخت الگوریتم ژنتیک از ابتدا در سی شارپ
  • ساخت شبکه عصبی از ابتدا در سی شارپ
  • تنظیم و بررسی پلاگین ML-Agents یونیتی
  • تنظیم و استفاده Tensorflow برای آموزش کاراکتر بازی
  • دانش تازه خود را از یادگیری ماشین برای آمیختن ایده‌های تحقیق معاصر در زمینه پروژه‌های خود استفاده کنید.
  • ریاضیات و آمار پشت یادگیری ماشین را به کد برنامه کار تبدیل می‌کنید
  • استفاده از Proximal Policy Optimisation برای آموزش شبکه عصبی
گراویتی

عنوان دوره : Udemy – A Beginner’s Guide To Machine Learning with Unity

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 12.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 77

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی :دارد

مربی دوره : Penny de Byl

نرم افزار : Unity

زیرنویس : دارد

Udemy – A Beginner’s Guide To Machine Learning with Unity

What if you could build a character that could learn while it played?  Think about the types of game play you could develop where the enemies started to outsmart the player. This is what machine learning in games is all about. In this course we will discover the fascinating world of artificial intelligence beyond the simple stuff and examine the increasingly popular domain of machines that learn to think for themselves.

In this course, Penny introduces the popular machine learning techniques of genetic algorithms and neural networks using her internationally acclaimed teaching style and knowledge from a Ph.D in game character AI and over 25 years experience working with games and computer graphics.  In addition she’s written two award winning books on games AI and two others best sellers on Unity game development. Through-out the course you will follow along with hands-on workshops designed to teach you about the fundamental machine learning techniques distilling the mathematics in a way that the topic becomes accessible to the most noob of novices.

Learn how to program and work with:

genetic algorithms;
neural networks;
human player captured training sets;
reinforcement learning;
Unity’s ML-Agent plugin; and,
Tensorflow;
Contents and Overview

The course starts with a thorough examination of genetic algorithms that will ease you into one of the simplest machine learning techniques that is capable of extraordinary learning. You’ll develop an agent that learns to camouflage, a flappy bird inspired application in which the birds learn to make it through a maze and environment sensing bots that learn to stay on a platform.

Following this you’ll dive right into creating your very own neural network in C# from scratch.  With this basic neural network you will find out how to train behaviour, capture and use human player data to train an agent and teach a bot to drive.  In the same section you’ll have the Q-learning algorithm explained before integrating it into your own applications.

By this stage you’ll feel confident with the terminology and techniques used throughout the deep learning community and ready to tackle Unity’s experimental ML-Agents. Together with Tensorflow you’ll be throwing agents in the deep end and reinforcing their knowledge to stay alive in a variety of game environment scenarios.

By the end of the course you’ll have a well equiped toolset of basic and solid machine learning algorithms and applications that will see you able to decipher the latest research publications and integrate the latest developments into your work while keeping abreast of Unity’s ML-Agents as they evolve from experimental to production release.

What students are saying about this course:

Absolutely the best beginner to Advanced course for Neural Networks/ Machine Learning if you are a game developer that uses C# and Unity. BAR NONE x Infinity.
A perfect course with great math examples and demonstration of the TensorFlow power inside Unity. After this course, you will get the strong basic background in the Machine Learning.
The instructor is very engaging and knowledgeable. I started learning from the first lesson and it never stopped. If you are interested in Machine Learning , take this course.
Who this course is for:
Anyone wanting to learn about the potential of machine learning in games.
Anyone wanting a deeper understanding of the algorithms and theories underlying Unity’s ML-Agents.
Anyone wanting to know how to setup and work with ML-Agents.

حجم کل : 3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.65 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا