blenderMarmoset ToolbagSubstance DesignerUdemyUnreal Engineآموزشتکسچرینگشرکت سازندهطراحی محیطمتریالمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ساخت محیط بازی 3D باستانی در Blender

Udemy - Ancient Ruins 3D Game Environment in Blender

آموزش ساخت محیط بازی 3D باستانی در Blender

ساخت محیط بازی 3D باستانی در Blender

 

آموزش ساخت محیط بازی 3D باستانی در Blender : در این آموزش از Udemy ، با مدلینگ،تکسچرینگ،بیکینگ و ساخت سطح در موتور بازی با استفاده از نرم افزار های BlenderSubstance Designer و Unreal Engine آشنا خواهید شد. اگر از جستجوی آموزشهای بلندر خسته شده ایید و نمیتوانید مورد  مناسبی که توسط هنرمند حرفه ایی کار شده ، پیدا کنید یا اینکه قصد دارید که بطور کامل یک محیط را برای صنعتی بازی انجام  دهید، این دوره برای شماست.

کل پایپ لاین ساخت محیط بازی را از ابتدا با بلندر،سابستنس پینتر/دیزاینر،زیبراش و آنریل انجین 4 را می آموزیم. در پایان یک محیط باستانی ویرانشده و آسیب دیده شگفت انگیز را خواهیم داشت. با این دوره ، مهارت های طراحی محیط را برای بازی ،بهبود ببخشید.

عناوین این دوره آموزش  :

  • ایجاد محیط آماده بازی حرفه ایی
  • ساخت داراییهای مدولار در blender
  • ایجاد سنگ های واقعی و آجر با جزییات در Zbrush
  • ایجاد آنرپ های UV صحیح در blender
  • بیک مدل های های و لا‌پولی در Marmoset
  • ایجاد متریال های کاشی کاری سفارشی سازی شده در substance designer
  • ایجاد شیدرهای دنیای واقعی
  • تولید متریال ها با بلندینگ ماسک و مپینگ parallax
  • تنظیم سطح،نورپردازی و پست افکت ها در آنریل انجین
گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Ancient Ruins 3D Game Environment in Blender

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 26 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 89

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Victory3D LLC

نرم افزار : Blender,  Substance Designer , Unreal Engine , Zbrush

زیرنویس انگلیسی : –

Udemy – Ancient Ruins 3D Game Environment in Blender

What you’ll learn
Create a professional game-ready environment
Create modular assets
Create realistic stones and brick details
Create correct UV unwraps
Bake high and low poly models
Create custom tileable materials
Create practical real-world shaders
Produce materials with mask blending & parallax mapping
Level setup, lighting & post effects

Requirements
Basic knowledge of Blender, Substance Painter, Substance Designer, Zbrush and Unreal Game Engine is required.

Description
Instructor Info

Emiel Sleegers always had love for video games and when he was young, he started using Unity3D for programming but he found himself gravitating more towards the art of making games. Now he is currently working as an environment artist in Ubisoft. He contributed to creating AAA games such as Forza Horizon 3 and The Division 2. His all time favorite game is The Last of Us and that video game is what inspired him to want to work in the game industry. His advice for beginner artists is to focus on one aspect of gaming that they are passionate about, stick to it and get better at it. His hobbies include anything related to games or films, whether it be working on personal projects, freelance work or going out for movies.

Course Info

Hello guys, my name is Emiel Sleegers. I’m a 3D artist currently working for one of the biggest game companies in the world named Ubisoft. Are you tired of searching for Blender tutorials but cannot find the right ones that are done by actual professional artists? Do you want to know how to create a full game environment like how it is completely done in the game industry? Then look no further. This course is for you. In this course, we will go through the entire pipeline of creating a game environment from scratch using Blender 3d, Substance Painter & Designer, Zbrush and Unreal Engine 4.

The major topics we will be covering are

Creating modular assets using blender

Create realistic stone and brick details using Zbrush

Creating correct UV unwraps inside of blender.

Baking our high and low poly models in Marmoset toolbag.

Creating tileable materials using substance designer

Creating practical real-world shaders

Producing materials with mask blending and parallax mapping

Level setup, lighting & post effects using Unreal Game Engine

By the end of this course, you will be able to create an amazing damaged ancient ruin environment. Before beginning this course, you should have a basic knowledge of Blender, Substance Painter, Substance Designer, Zbrush and Unreal Engine 4. Upgrade your skillset as an environment artist today and learn how to create environments that you have never created before. People who invest in themselves get the payoff. People who never take action will always wonder “what if”. Grow your skills and pull the trigger now so you never have to wonder. You will be glad you made the right decision.

Who this course is for:

Anyone who is interested in game environment design
Anyone who wants to gain industry tips and techniques in 3d environment creation

حجم کل : 26 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.05 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا