مقدمه ای بر رندرینگ لایو اکشن VFX در Arnold, Maya, Nuke
Udemy - Arnold, Maya, Nuke - Intro to 3D Rendering Live Action VFX
مقدمه ای بر رندرینگ لایو اکشن VFX
در این دوره مقدمه ای بر رندرینگ لایو اکشن VFX از هنرمند Alexander Hanneman، با نحوه رندرینگ یک فوتیج لایو اکشن فتورئالستیک در آرنولد و آوردن افکت ویژه به دنیای واقعی در Maya آشنا خواهید شد. این دوره مناسب کسانی است که قصد دارند سی جی رو با فوتیج لایو اکشن ادغام کنند.
این دوره موضوعاتی چون ترکینگ دوربین،رندرینگ،ادغام با HDRI،ترکیب چندین پروجکشن در مایا،ایجاد شیدر ها برای متریال های واقعی و رندرینگ با پس های صحیح برای کامپوزیشن در Nuke پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- شیدینگ و نورپردازی یک آبجکت سی جی برای تطبیق با صحنه واقعی
- استفاده از HDRI برای نورپردازی یک آبجکت
- ایجاد قطرات آب روی یک سطح سی جی
- استفاده از پروجکشن دوربین در مایا
- ترکیب چندین پروجکشن دوربین
- استفاده از شیدر فیزیکال آرنولد
- استفاده از شیدر های آرنولد برای گرفتن سایه ها و رفلکشن ها روی فیلم واقعی
- ایجاد نور های emission
- تنظیم رندر پس ها برای کامپوزیشن نیوک
- ایجاد مت آی دی برای درجه بندی ثانویه
- ایجاد یک “bash comp” در نیوک برای تست رندر
- استفاده از نودهای آرنولد برای تنظیم تکسچرها
- مقیاس بندی صحنه دنیای واقعی
- رندرینگ AOV در آرنولد و مایا
عنوان دوره : Udemy – Arnold, Maya, Nuke – Intro to 3D Rendering Live Action VFX
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 5.4 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 44
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Alexander Hanneman
نرم افزار : Arnold, Maya, Nuke
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Arnold, Maya, Nuke – Intro to 3D Rendering Live Action VFX
Render photorealistic CGI into your filmed footage! This Maya / Arnold training course is intended for those who want to learn how to integrate CG with live action footage.
We cover aspects like camera tracking, rendering and integrating with HDRIs, blending multiple projections in Maya, creating shaders for realistic materials, and wrapping it up with rendering the correct passes out for Nuke compositing.
Why learn from this course?
This course is intended for individuals looking to have a better grasp about rendering CG into real life. You are getting the know-how and correct processes to be able to achieve this, as well as learning the deeper techniques in order to apply it to your own projects later on. It also builds a foundation for the CG compositing aspect, which comes after lighting and is extremely important for a great final image.
What you’ll learn
Lighting and Shading a CG Object to match a real scene
Using HDRIs to light an object
Creating water drips on the surface of CG
Using camera projections in Maya
Blending multiple camera projections
Using Arnold Physical Shaders
Using Arnold Shaders to capture shadows and reflections on real footage
Creating emission lights
Setting up render passes for Nuke Compositing
Creating ID mattes for secondary grading
Creating a “bash comp” in Nuke to test our renders
Using Arnold nodes to adjust textures
Dealing with real-world scene scaling
Rendering AOVs in Arnold / Maya
حجم کل : 3.8 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋