آموزش متریال پیشرفته در Autodesk 3ds Max
Udemy – Autodesk 3ds Max Advanced Materials
آموزش متریال پیشرفته در 3ds Max
در این آموزش متریال پیشرفته در 3ds Max از هنرمند Aaron F. Ross، ب نحوه استفاده از متریال ها در داخل 3ds Max آشنا خواهید شد. این دوره با 3ds Max 2019 گرفته شده و بروی تکنیک های شیدینگ، شبیه سازی متریال های فیزیکی سطح چون سنگ،شیشه و فلز تمرکز دارد.
ایشان به ایجاد شبکه های شیدینگ و ترکیب و تنظیم مپ ها به روش های جالب توجه، اصول ورک فلوی شیدینگ پیشرفته در مکس، تکنیک های شیدینگ برای رندرینگ فیزیکی یا PBR، کار با متریال فیزیکی ، ایجاد شبکه های پیچیده شیدینگ خواهد پرداخت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- ساده سازی ورک فلوی ویرایشگر متریال
- مدیریت دارایی ها
- رفرنسینگ متریال ها با XRefs
- رندرینگ متریال فیزیکی
- کنترل های لایت ها با Roughness
- هدایت رفلکشن ها و رفراکشن ها
- شبیه سازی شفافیت و پراکندگی
- ساخت شبکه شیدینگ
- ترکیب و تصحیح رنگ مپ ها
- بیک مپ ها با رندر برای تکسچر
- مپ برداری رویه ایی
- استفاده از مپ های bump, normal, و displacement
عنوان دوره : Udemy – Autodesk 3ds Max Advanced Materials
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.37 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 37
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Aaron F. Ross
نرم افزار : 3ds Max
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Autodesk 3ds Max Advanced Materials
In this course we’re going to learn about shading techniques for physically based rendering or PBR. Compared to previous generations of rendering algorithms, the PBR shading model gives us greater realism with less effort. In this course, we’ll explore the 3ds Max physical material in depth and see how easy it is to get photo realistic results. Another area we’ll focus on is building complex shading networks. Combining and processing texture maps allows us to achieve more interesting materials. We’ll get the most out of procedural maps, such as substance, and render textures out to image files for compatibility with other programs. Those are some of the topics in this course that I’ve designed to give you a firm foundation in advanced materials in 3ds Max.
What you’ll learn
Streamlining material editor workflow
Managing assets
Referencing materials with XRefs
Rendering the Physical Material
Controlling highlights with Roughness
Directing reflections and refractions
Simulating translucency and scattering
Building a shading network
Combining and color correcting maps
Baking maps with Render to Texture
Procedural mapping
Using relief maps: bump, normal, and displacement
حجم کل : 1.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋