UdemyZBrushآموزشحجاریشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی کاراکتر کارتونی در زیبراش Zbrush

Become a ZBrush Master: Create Your Own Toon 3D Characters

طراحی کاراکتر کارتونی در زیبراش

 

در این دوره طراحی کاراکتر کارتونی در زیبراش از شرکت Udemy ، مربی دوره Alan Balodi ، روند گام به گام ساخت یک کاراکتر کارتونی در ZBrush به شما مراجعین عزیز سافت ساز می آموزد. این دور برای هر فردی که به دنبال یادگیری روند مراحل ساخت یک شخیت کارتونی می گردد مناسب است .

در طول این دوره از ابزارهای zSpheres و DynaMesh استفاده می شود و سپس از تکنیکهای zRemesher نیز بهره می برد و به تکنیکهای مهم حجاری دیجیتال اشاره می شود.  و در انتها سطح مدل را نقاشی می کنیم و در برنامه مایا و ZBrush مراحل uv انجام می شود. با سافت ساز همراه باشید.

گراویتی

پیش نمایش دوره طراحی کاراکتر کارتونی در زیبراش :


عنوان دوره : Udemy- Become a ZBrush Master: Create Your Own Toon 3D Characters

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 15

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Alan Balodi

نرم افزار : Zbrush , Maya

زیرنویس : ندارد

Udemy- Become a ZBrush Master: Create Your Own Toon 3D Characters

This course is for anyone who wants to learn a great workflow for creating high quality 3D cartoon characters in zBrush. We will cover all the basics from zSpheres to DynaMesh to zRemesher techniques and show you how you can take your sketch and turn it into a clean low poly game model.We will cover important sculpting techniques and I will show you how to properly paint your model inside zBrush. We will also take a look at some of the more popular brushes and alphas which you can use to add fantastic skin detail and paint any design you want on your own character.We will end the course by generating a uv map and take a quick look at how we can use goZ to export our model into another animation program like Maya.


Lets Get Started 01:55
Create Base Mesh with zSpheres 14:09
Use DynaMesh to begin sculpting our character 16:15
Use DynaMesh to add even more shape 10:30
Finalize shaping, then adding hair, big tooth, and eyeballs 13:07
Use zRemesher to create low poly quad topology 11:10
Polypaint base color and highlights 13:18
Polypaint darker areas 05:51
Polypaint more detail 14:48
Finalize Polypaint 15:15
Painting Eyeballs 14:20
Create UV Map and Export to Maya 13:34

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.75 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا