آموزش ساخت ماشین جنگی بازی در Blender 2.8
Udemy – Blender 2.8 Game Vehicle Creation
آموزش ساخت ماشین جنگی بازی
در این آموزش ساخت ماشین جنگی بازی در Blender 2.8 ، سابستنس پینتر و یونیتی آشنا خواهید شد. صفر تا صد ایجاد وسیله نقلیه بازی ، از اولین پالیگان تا تنظیمات نهایی کنترلهای کاربر در انجین بازی را می آموزید. با مدل سازی یک ماشین Oshkosh-M شروع می کنیم.
سپس با ابزارها و تکنیک های مدل سازی مورد نیاز برای ایجاد یک ماشین low-poly آشنا می شوید. بعد به یووی مپ تمامی اجزای وسیله نقلیه می پردازیم و یاد میگیریم که چطور تمام قطعات را در یک مپ یووی کارآمد و یکپارچه را ترکیب کنیم.
سپس مدل را از بلندر اکسپورت و به Substance Painter می بریم. به ساخت تکسچر هر قسمت از ماشین می پردازیم و مپ های تکسچر را برای استفاده در یونیتی اکسپورت می نماییم. در نهایت ، مدل ها و تکسچرها را به یونیتی وارد و متریال رو تنظیم و کنترلهای ماشین را پیکربندی میکنیم.
اگر به ساخت ماشین علاقه دارید و بدنبال یک دوره جامع برای ساخت ماشین بازی هستید ، این دوره برای شماست. هر کسی که میخواهد نحوه مدل ، تکسچر و پیکربندی یک بازی در بلندر 2.8 ، سابستنس پینتر و یونیتی یاد بگیرید ، این دوره رو حتما مشاهده فرماید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- ابزارهای مدلینگ Blender 2.8 و مدیفایرها
- یووی مپینگ مدل سه بعدی پیچیده در Blender 2.8
- ایجاد Color ID Map
- اکسپورت فایلهای FBX از بلندر
- تکسچرینگ در Substance Painter
- بیک Normal Map در Substance Painter
- پیکربندی ماشین در یونیتی
عنوان دوره : Udemy – Blender 2.8 Game Vehicle Creation
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 22 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 121
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Darrin Lile
نرم افزار : Blender
زیرنویس : ندارد
Udemy – Blender 2.8 Game Vehicle Creation
Welcome to Blender 2.8 Game Vehicle Creation! In this course you will learn how to create a game vehicle, from the first polygon to the final configuration of the user controls in the game engine. You will learn:
- Blender 2.8 Modeling Tools and Modifiers
- UV Mapping a Complex 3D Model in Blender 2.8
- Creating a Color ID Map
- Exporting FBX files from Blender
- Texturing in Substance Painter
- Baking a Normal Map in Substance Painter
- Configuring a Vehicle in Unity
We will begin by modeling an Oshkosh-M All-Terrain Vehicle. We’ll go over the modeling tools and techniques that you’ll need to create a low-poly vehicle in Blender 2.8. We will UV map all the parts of the vehicle, and you’ll learn how to combine all the pieces into an efficient, unified UV map.
From here we will export the model out of Blender and into Substance Painter. We will build the textures for each part of the vehicle, and then export the texture maps out, ready to take into Unity. Finally, we will bring in the models and textures into Unity, set-up the materials, and configure the vehicle controls.
If you’re interested in creating and setting up game vehicles, and are looking for a comprehensive course to take you through every step of the process, then join me for Blender 2.8 Game Vehicle Creation.
- Anyone who would like to learn how to model, texture, and configure a game vehicle in Blender 2.8, Substance Painter, and Unity.
- Blender 2.8 Modeling Tools and Modifiers
- UV Mapping a Complex 3D Model in Blender 2.8
- Creating a Color ID Map in Blender 2.8
- Exporting FBX files from Blender
- Texturing in Substance Painter
- Baking a Normal Map in Substance Painter
- Configuring a Vehicle in Unity
حجم کل : 19.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)