blenderSubstance PainterUdemyآموزششرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت دارایی Sci fi در Substance painter و Blender 2.81

Udemy - Blender 2.81 - Substance painter - Sci fi asset creation

آموزش ساخت دارایی Sci fi در Substance painter و Blender 2.81

آموزش ساخت دارایی Sci fi

 

در این آموزش ساخت دارایی Sci fi ورک فلوی کامل برای ایجاد یک دارایی علمی تخیلی برای بازی های ویدویی یا انیمیشن را در بلندر و سابستنس پینتر یاد می گیرید. برای مثال به ایجاد یک تفنگ برای بازی ویدیویی می پردازیم.

این آموزش برای کشف ورک فلوی کامل و وِیژگی های هر دوی نرم افزار ، مفید است. این آموزش به 5 فصل تقسیم شده است که روند ایجاد فرم های پایه برای تکسچرینگ و ایمپورت به انجین بازی را آموزش می دهد.

در فصل اول روی مدل سازی با ابزارهای خاص در بلندر تمرکز می کنیم. در فصل دوم ، فرآیند مدلینگ تفنگ را یاد می گیریم. در فصل سوم به افزودن جزییات به مدل خواهیم پرداخت. در فصل 4 تکسچرینگ مدل ایجاد شده با Substance painter انجام می دهیم و در نهایت در فصل 4 به رندر پروژه در هر دو انجین بلندر یعنی Cycles و Eevee می پردازیم. این دوره برای هنرمندان سه بعدی ، طراحان بازی و تصویرگر ها مناسب است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Blender 2.81 – Substance painter – Sci fi asset creation

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 35

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Julien Deville

نرم افزار : Blender

زیرنویس : ندارد

Udemy – Blender 2.81 – Substance painter – Sci fi asset creation

In this training we will discover the process of creating science fiction assets. We will take as example the creation of a rifle for video game.

This training will allow you to discover a complete workflow and discover features of both software.

This training is divided into 5 chapters that will follow the process of creating the basic forms to texturing and importing into a game engine.

In the first chapter we will watch in depth the specific modeling tools that we will use in Blender, once these notions have been acquired, we will be able to proceed to the modeling of the rifle in chapter two. In chapter 3 we will add details into the model. Chapter 4 will be in Substance painter for texturing, and then we will come back to Blender in Chapter 5 to render the project on both rendering engines Cycles and Eevee. We will also discover how to make a complete set to experiment new forms and We will import our final model on Sketchfab and Unity.

As a bonus in this training you will also find two complete models that have been produced with the same creative techniques, a complete droid and a complete mecha, these models are rigged and textured ready to be used in your projects. I do not put any restrictions into it.

The source files are included in the training and allow you to understand the entire workflowfrom the beginning to the end.

Who this course is for:
3d graphists
Game designers
Illustrators

حجم کل : 13.9 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا