آموزش ایجاد کنترلر کاراکتر پلیر Third-Person در Unity
Udemy – Create a Third-Person Player Character Controller
آموزش ایجاد کنترلر کاراکتر پلیر
در این آموزش ایجاد کنترلر کاراکتر پلیر از هنرمندان Penny de Byl، Penny ، با نحوه استفاده از Mixamo و سیستم Mecanim یونیتی برای ساخت و برنامه نویسی کاراکتر بازی شخص سوم آشنا خواهید شد. در این آموزش نحوه استفاده از کاراکتر سوم شخص خود با بهره گرفتن از مدلهای سه بعدی و انیمیشن های موجود و کنترل کردن با سی شارپ و یونیتی را یاد می گیرید. این آموزش از برنامه های Unity 2020.1 or 2020.2، Input System 1.0, و Cinemachine 2.6.3 استفاده می کند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- ریگ و کاراکتر سه بعدی
- سیستم Mecanim
- ماسک های آواتار
- انیمیشن ترکیبی درختان
- پکیج سیستم ورودی جدید Unity
- پکیج Cinemachine یونیتی برای دوربین ها
- سرویس Adobe’s Mixamo برای ریگ بندی و انیمیشن کاراکتر
- کنترلر های کاراکتر شخص سوم
- میکس حرکات ربات با کنترل های فیزیک
عنوان دوره : Udemy – Create a Third-Person Player Character Controller
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 6.32 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 44
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Penny de Byl، Penny
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Create a Third-Person Player Character Controller
Any self-respecting game developer knows that getting their third-person player character right is one of the fundamental keys to a great gaming experience. Not only this but the controller, once developed, can be transferred from one game to another, making the code reusable and scalable. In this course, you will learn how to put together your own third-person character from scratch using freely available 3D models and animations, which you will learn how to control with C# in Unity. The idea behind this course is to take students through a series of workshops with the necessary tools to help them make a character, animate a character and program a character without the need of being able to model or animate and gain an understanding of the third-person character controller pipeline.
This course uses Unity 2020.1 or 2020.2, Input System 1.0, and Cinemachine 2.6.3
Learn how to program and work with:
3D Characters and Rigs
Humanoid Avatars
The Mecanim System
Avatar Masks
Animation Blend Trees
Unity’s new Input System Package
Unity’s Cinemachine Package for ‘Character Following’ Cameras
Adobe’s Mixamo Service for Rigging and Animating 3D Characters
Third-Person Character Controllers
Mixing Root Motion with Physics Controls
This course focuses on the building of typical third-person character functionality including jumping, falling, weapon handling, shooting, and taking damage. By the end of this course, you will have a great third-person character controller that you can use in your own games or adapt for customized situations.
حجم کل : 4.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋