آموزش ساخت یک محیط سه بعدی آخرالزمانی برای بازی
Udemy - Create an Apocalyptic 3D Environment for Games
ساخت یک محیط سه بعدی آخرالزمانی برای بازی
در این دوره آموزشی ” ساخت یک محیط سه بعدی آخرالزمانی برای بازی ” از شرکت Udemy ، در این دوره با مدل سازی ، تکسچرینگ و نورپردازی یک محیط بازی آخرالزمان حرفه ای از ابتدا تا انتها در نرم افزار های 3ds Max , Substance Painter و آنریل انجین آشنا می شوید ، روند آموزش به این صورت است که همه مدل سازی ها در نرم افزار تری دی منکس انجام می شود سپس با استفاده از نرم افزار Substance Painter تکسچر های مورد نیاز ساخته می شود و به نرم افزار آنریل انجین برای نورپردازی و استفاده در بازی انتقال داده می شود ، این آموزش رو سافت ساز برای شما کاربران عزیز تهیه و آماده دانلود شده است.
آنچه در این دوره آموزشی یاد می گیرید :
- با تمام مراحل تولید محیط بازی آشنا می شوید
- درک داستان سرایی و نحوه تنظیم خلق و خوی در یک صحنه
- محیط باورنکردنی تخریب شده را ایجاد کنید
- UV layouts تمیز رو ایجاد می کنید
- با ساخت تکسچرها دوده و کثیفی آشنا می شوید
- با اضافه کردن post FX و نورپردازی محیط در آنریل انجین آشنا می شوید
- و…
عنوان دوره : Udemy – Create an Apocalyptic 3D Environment for Games
سطح : متوسط – حرفه ایی
زمان کل دوره : 13 ساعت و 41 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 46
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Manuel Rondon
نرم افزار : 3ds Max, Substance Painter ، Unreal
زیرنویس : ندارد
Udemy – Create an Apocalyptic 3D Environment for Games
Manuel Rondon is currently working as a freelance 3D artist and college instructor. He loves both jobs because they allow him to work on what he is passionate about while still having some creative freedom. His advice for students who are just starting out and want to make it in the industry is to be knowledgeable and be open to different areas of 3D art as this can give you more opportunities for jobs. As you gain more experience, you can then specialize in characters, textures, or animations but in the beginning, it’s best to wear as many hats as possible.
Course Info
In this course, we will build a professional apocalyptic game environment from scratch using 3ds Max, Substance Painter and Unreal. We will start everything from scratch, from looking at references, looking at some concept art, and start applying it onto our environment. First, we will start by making small blockout of our scene and create the assets that we are going to need, how we are going to lay them out in the environment, then we are going to move into modeling. The modeling will be done all in 3ds Max, after that we will proceed to unwrapping the assets, and we will learn how to make the assets look smooth while keeping them low poly by using a very neat technique. From that, we are going inside Substance Painter to texture all of the assets and we will be creating materials that are going to be reusable across different assets for more efficient workflow. To finalize our tutorial, we will go through the process of rendering the whole environment in Unreal Engine.
Who this course is for:
Students who want to take their skills to the professional level in environment creation
What you’ll learn
Learn the entire process of environment game production
Understand storytelling and how to set the mood in a scene
Create believable environment destruction
Create clean UV layouts
Implement realistic grime and dirt textures
Add post FX and bake lights inside a game engine
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید