بیت گراف
mayaTopoGunUdemyZBrushآموزشحجاریریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ریتوپولوژی کاراکتر بازی در Topogun و Maya برای مبتدیان

Udemy – Game Character Retopology in Topogun & Maya for Beginners

آموزش ریتوپولوژی کاراکتر بازی در Topogun و Maya برای مبتدیان

آموزش ریتوپولوژی کاراکتر بازی

 

در این آموزش ریتوپولوژی کاراکتر بازی از هنرمند Nalini Kanta Jena، با راهنمای گام به گام ریتوپولوژی کاراکتر در Zbrush و حجاری آن در Topogun و Maya آشنا خواهید شد. ابتدا تکنیک های ریتوپولوژی را با Topogun پس از تکمیل کاراکتر در زیبراش را می آموزید.

این آموزش جدا از جنبه هی فنی ریتوپولوژی، برخی از راهنمایی های تولید برای ساخت کاراکتر low poly برای استفاده در ریگینگ و بازی را نیز یاد می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • نحوه مدلینگ low poly با Topogun و Maya
  • پاکسازی صورت و هندسه
  • تخریب مدل در Zbrush
  • دستورالعمل هایی برای ایجاد خطای صورت
  • سازماندهی مدل لاو‌پولی در مایا
گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Game Character Retopology in Topogun & Maya for Beginners

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 4.18 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 33

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Nalini Kanta Jena

نرم افزار : Zbrush, Topogun, Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Game Character Retopology in Topogun & Maya for Beginners

In this course you will learn retopology technics using TOPOGUN after completing the high poly zbrush character.
Retopology means recreating a model with proper edge flow by using the high poly model as a reference object in the background.

Now Topogun is the best tool to do this because it is a dedicated software only for retopology purpose. It is very powerful and has lots of great tools to retopo within a second. It can Handel very high poly model with easy.

In this course you will not only learn the technical aspect of doing the retopo but also some production guidelines to make your low poly character ready to use for rigging and in the game.

Overview of the Course :

At first you will learn how to prepare your high poly zbrush character to take inside Topogun then I will move to Retoplogy part inside Topogun by Introducing its tools. After completing in topogun I will jump to Maya for some clean up and final tweak.

What you’ll learn
You will be able to model low poly in game model using Topogun and Maya
Clean up N sided face, Non manifold geometry and Non planer face
Dacimating the model in Zbrush
Guidelines to make your low poly model error free
Topogun power full tools to create low poly

حجم کل : 1.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا