دوره Godot Getaway : تکنیک های انجین بازی گودو
Udemy - Godot Getaway: The Godot Course
Udemy – Godot Getaway: The Godot Course
دوره Godot Getaway : تکنیک های انجین بازی گودو : در این دوره از Canopy Games و هنرمندان Yann Burrett و Michael Bridges ، با تکنیک های سطح متوسط بازی در انجین گودو آشنا خواهید شد. این دوره نحوه استفاده از GDScript برای ساخت یک بازی دزد و پلیس با دارایی های سفارشی Blender و Ardour را نشان می دهد. این دوره بروی ساخت یک پروژه بزرگ و پایپ لاین توسعه بازی تمرکز دارد. .این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین دوره Godot Getaway : تکنیک های انجین بازی گودو :
- استفاده از انجین گودو برای ایجاد بازی رانندگی تعقیب و گریز پلیس و دزدان مولتی پلیر در شهری که بصورت رویه ایی
- ساخته شده
- تولید رویه ایی با تایل مپ ها
- تماس های رویه ایی از راه دور
- کار با شبکه های آنلاین
- نودهای Vehiclebody
- استفاده از گودو بعنوان بخشی از پایپ لاین توسعه دهندگان گودو
- گیم پلی سریع سه بعدی
- مولتی پلیر آنلاین با اتصال مستقیم از طریق IP
- بازی تیمی (پلیس در مقابل سارقین)
- ایجاد محله های شهری
- وسایل نصب شده رویه ایی : تیر چراغ ها،مخروط ترافیکی،ماشین های پارک شده و …
- فیزیک بدنه خودرو
- نورهایی که به موزیک واکنش میدهند
- زیبایی شناسی الهام گرفته از دهه 1930
عنوان دوره : Udemy – Godot Getaway: The Godot Course
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 15.58 ساعت
تعداد فایل ها : 79
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Yann Burrett – Michael Bridges – Canopy Games
نرم افزار : Godot
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Godot Getaway: The Godot Course
Intermediate Techniques for Godot
Use the Godot engine to create an online multiplayer 3D cops and robbers driving game in a procedurally generated city!
Procedural Generation with Tilemaps
Remote Procedure Calls
Working with online networking
Vehiclebody Nodes
Using Godot as part of an indie developer pipeline
Learn intermediate Godot techniques as we make an online multiplayer car game in a procedurally generated 3D city! We’ll use GDScript to make a cops-and-robbers game set to a bouncy electro-swing soundtrack using custom made assets from Blender and Ardour.
In this course, we’ll be focusing on making a single, large project rather than a bunch of smaller ones. Our focus will be as much on that game development pipeline as the techniques we’ll be using, and we’ll simulate what it takes to make a small scale indie game from scratch.
Some of the things we’ll cover include;
Fast 3D gameplay
Online multiplayer using direct connection over IP
Team play (cops vs robbers)
A procedurally generated city
Creating city neighbourhoods
Procedurally placed props (like lamp posts, traffic cones, parked cars, etc)
VehicleBody physics
Beacons that respond to the music
Simple player customisation that’s persistent between plays
A 1930’s inspired aesthetic
What’s Godot?
Godot is a Free and Open Source game engine that we absolutely love. Yann has already taught a popular and well reviewed course on it on Udemy and both of us really enjoy working with it. It’s available on Windows, Mac and Linux, has separate 2D and 3D pipelines and is generally awesome.
The course will be written in Godot’s native GDScript, which is based on python. GDScript is a dynamic language that’s powerful, versatile and quick to work in.
حجم کل : 9.9 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
امتیاز دهی به این مطلب :