mayaSubstance DesignerSubstance PainterUdemyUnreal EngineZBrushآموزشتکسچرینگحجاریشرکت سازندهطراحی محیطکامپوزیتمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد محیط بزرگ بازی در Unreal Engine

udemy - Large Game Environment Creation - In-Depth Tutorial Course

آموزش ایجاد محیط بزرگ بازی در Unreal Engine

آموزش ایجاد محیط بزرگ بازی

 

در این آموزش ایجاد محیط بزرگ بازی با نحوه عملکرد یک هنرمند و طراح محیط حرفه ای هنگام ایجاد محیط های بزرگ برای بازی در آنریل انجین آشنا شوید ، شما تکنیک هایی مانند مدلسازیمدولار ، تکسچرینگ رویه ای ، مدل سازی های پلی ، اسکالپینگ ، کامپوزیت ، سطحوح هنری ، نورپردازی – و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت

این آموزش هنر بازی برای شما اگر با ابزارهای مدل سازی سه بعدی مانند Maya ، Substance Designer/Painter ، Zbrush و Unreal Engine آشنایی دارید بسیار مناسب است.

همه مدل سازی در مایا انجام می شود ، با این حال ، تکنیک های مورد استفاده عمومی هستند و می توانند در هر نرم افزار مدل سازی سه بعدی دیگری تکرار شوند ، اسکالپینگ با استفاده از Zbrush انجام می شود و متریال با استفاده از Substance Designer ایجاد شده و در ابزار marmoset 4 نمایش داده می شوند ، در کنار این نرم افزار ها از Substance Painter برای تولید ماسک نیز استفاده خواهیم کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : udemy – Large Game Environment Creation – In-Depth Tutorial Course

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 42 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 100

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : FastTrack Tutorials

نرم افزار : Maya , Substance Designer/Painter , Zbrush , Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

udemy – Large Game Environment Creation – In-Depth Tutorial Course

Learn how a professional environment artist works when creating large environments for games. You’ll learn techniques like Modular Modeling, Procedural Texturing, High to low poly modeling, Sculpting, Composition, Level Art, Lighting – and much more!

All the modeling will be done in Maya, However, the techniques used are universal and can be replicated in any other 3d modeling package. Sculpting will be done using Zbrush and the materials will be created using Substance Designer and previewed in marmoset toolbag 4. The environment will be built in the brand-new Unreal Engine 5 and the lighting will use the new Lumen system. Next to this, we will also use Substance Painter to generate masks.

In this course, you will learn everything you need to know to create the final results that you see in the images and trailers. Next to this, the same techniques can be applied to almost any type of environment.

What you’ll learn
Learn how to build large environments in Unreal Engine 5
Learn how to model in Maya 2022
Learn how to create procedural materials in Substance Designer
Learn everything you need to know to create environments for games

حجم کل : 29.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.1 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا