بیت گراف
UdemyUnityآموزشاسکریپت نویسیساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش مدیریت سطح در انجین Unity

Udemy - Level Management in Unity

آموزش مدیریت سطح در انجین Unity

آموزش مدیریت سطح در انجین Unity

 

در این آموزش مدیریت سطح در انجین Unity ، قادر خواهید بود که یک سیستم منو مقیاس پذیر و با قابلیت استفاده مجدد بسازید و داده ها را از یونیتی ذخیره کنید. اگر میخواهید که سطح مهارت های بازیتان را ارتقا دهید ، این دوره مختص شماست. یک پروژه ساده یونیتی را شروع میکنیم و یک سیستم منو front-end را پیاده سازی می کنیم.

تکنیک هایی برای ساخت کامپوننت های UI با قابلیت استفاده مجدد و انتقال بین صحنه ها یونیتی و اصول ذخیره سازی و لود داده های قبلی بصورت محلی از برنامه را یاد می گیریم. اسکریپت های سی شارپ خط به خط ایجاد و معماری کامپوونت ها را بصورت تمیز و منطقی انجام می دهیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • بهبود مهارت های شما در یونیتی
  • آموزش الگوی طراحی Singleton
  • استفاده از استاتیک و جنریک جهت جلوگیری از کد تکراری
  • بررسی PlayerPrefs و JsonUtility جهت ذخیره سازی و لود داده
  • ساخت یک سیستم منو scalable و re-usable از ابتدا
گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Level Management in Unity

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 8 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 51

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Wilmer Lin

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Level Management in Unity

Are you ready to level up your game dev skills?

In this course, we will:

start with simple demo Unity project and add a front-end menu system

learn techniques for building re-usable UI components and transitions in-between Unity scenes

learn the fundamentals of saving and loading persistent data locally from your application

create C# scripts line-by-line and learn how to architect game components cleanly and logically

Level up your Unity skills!

learn the Singleton design pattern

use statics and Generics to avoid repetitious code

explore PlayerPrefs and JsonUtility to save and load data

Build a scalable, re-usable Menu system from scratch
Save and load persistent data to and from your Unity application
Master Generics and the Singleton design pattern

حجم کل : 4.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا