آموزش ساخت کاراکتر دو بعدی با State Machines در Unity
udemy - Make a 2D Platformer Character with State Machines in Unity
آموزش ساخت کاراکتر دو بعدی
در این آموزش ساخت کاراکتر دو بعدی از هنرمند Chris Navarre، با ایجاد حرکت،کنترل ها،انیمیشن ها،کالیژن ها برای کاراکتر های دو بعدی Rigidbody داینامیک در یونیتی آشنا خواهید شد.این دوره نحوه استفاده از یک کاراکتر متحرک و تنظیم یک بازیکن انیمیت شده و قابل بازی کردن با استفاده از state machines را در یونیتی نشان می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- ساخت یک کاراکتر پلتفرمر دو بعدی قابل حرکت با فیزیک rigidbody داینامیک
- تبدیل یک spritesheet به سکانسهای انیمیشن دو بعدی سازگار با انجین یونیتی
- اصول کد نویسی سی شارپ برای نوشتن کنترل ،حالات و تعامل فیزیک
- بررسی انجین یونیتی برای توسعه بازی برای مبتدیان
عنوان دوره : udemy – Make a 2D Platformer Character with State Machines in Unity
سطح : مبتدی
زمان کل دوره : 2.5 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 10
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Chris Navarre
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : دارد
udemy – Make a 2D Platformer Character with State Machines in Unity
This course will show you how to take an animated sprite character and use it in Unity engine to setup a fully playable and animated player character GameObject. In this series, we will utilize the unity animator component & state machines to allow our character to transition from one animation like idle, run, jump, and wall jump to the next at the correct time. We will also cover how to setup character movement scripts for moving the player’s rigidbody. By the end you should have a functioning 2d platformer character with a clean state machine setup and nicely separated state machine behaviours for controlling each state (or substate machine when you want to apply one script to multiple states at once!)
Create a 2d platformer character with movement scripts for running and jumping around your level.
Especially meant for beginners who want to build their first controllable characters inside of the Unity engine.
Sprite based animation setup. How to create animation clips
In the course we’ll set up and make running, jumping, double jumping, wall sliding, and jumping off of a wall slide.
Same basic principles can apply if you need to make attack states, dashes, slides, or the like in the future.
Using the Unity State Machine System.
Transitions, State Behaviour Scripts, and Substate Machines
How to talk to and from the animator when getting player input and assigning forces to your Rigidbody character
How to Create Tilemaps and setup collisions with the ground and walls
Let states hold code that are specific to that state to separate tasks.
حجم کل : 1.6 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋