آموزش ورک فلوی ساخت کامل دارایی بازی راکر حصیری
Udemy - Rattan Rocker | A Complete Game Asset Workflow
آموزش ورک فلوی ساخت کامل دارایی بازی
در این آموزش ورک فلوی ساخت کامل دارایی بازی از هنرمند Chunck Trafagander، با پایپ لاین کامل دارایی بازی ازطریق مدلینگ دارایی بازی راکر حصیری در Blender ،Substance Designer،Substance Painter و Marmoset Toolbag 4 آشنا خواهید شد.
اگر بدنبال نحوه ایجاد دارایی های آماده بازی با استفاده از تکنیک های ورک فلو غیر مخرب هستید، این دوره برای شماست. این آموزش،کل ورک فلوی دارایی بازی را از صفر تا صد چون مدل سازی،آنرپینگ،تکسچرینگ و رندر نهایی را پوشش خواهد داد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- ورک فلوی کامل چرخه پروداکشن دارایی بازی
- مدلینگ کارآمد و غیر مخرب با استفاده از مادیفایر ها
- ابزارهای یووی آنرپینگ،نکات و ترفند ها
- تکسچر با قابلیت استفاده مجدد و منعطف و توسعه متریال در Substance Suite
- رندر پورتفولیو بسیار با کیفیت در Blender و Marmoset Toolbag
عنوان دوره : Udemy – Rattan Rocker | A Complete Game Asset Workflow
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 10 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 25
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Chunck Trafagander
نرم افزار : Blender, Substance Designer & Painter, Marmoset Toolbag
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Rattan Rocker | A Complete Game Asset Workflow
If you have ever been interested in learning how to create game-ready assets using efficient, non-destructive workflow techniques then this is the course you’ve been looking for! In this course, we will cover the entire game asset workflow from start to finish. We will model, unwrap, texture and finally render out a game-ready rocking horse asset that will also look great for your game-art portfolio.
In this course, you will also learn:
Two free Blender add-ons to speed up your workflow
Non-destructive modeling and texturing techniques for flexible designs
The complete creation of 3 seamless, high-quality materials using Substance Designer
Texture development and authoring using Substance Painter
Shooting portfolio renders using both Blender and Marmoset Toolbag 4
Over our 10 hours together, we will get to rapidly develop our rocking horse asset from initial concept to completed piece. We will learn various modifiers within Blender 3D to quickly iterate on our designs and walk through how we can efficiently unwrap our model for high-quality textures. Using Substance Designer, we will create 3 materials entirely from scratch which we can then add to our material library in Substance Painter for re-use later on any project we choose! Finally, we will use Blender and Marmoset Toolbag 4 to capture excellent renders of our hard work to be able to show our friends, family and future employers exactly how great our game development skills are!
What you’ll learn
Full workflow of a game-asset’s production lifecycle
Modeling efficiently and non-destructively using modifiers
UV Unwrapping tools, tips and tricks
Flexible, reusable texture and material development in the Substance Suite
High quality portfolio renders in Blender and Marmoset Toolbag
حجم کل : 8.4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋