بیت گراف
blenderUdemyآموزشانیمیشنریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش مروری بر اصول ریگ بندی در Blender

Udemy – Rigging Fundamentals Overview | Blender

آموزش مروری بر اصول ریگ بندی در Blender

اصول ریگ بندی در Blender

 

در این آموزش اصول ریگ بندی در Blender از هنرمند Kurtis Chamberlain، با اصول ریگ بندی چون آرماتور ها،درایور ها و محدودیت ها در بلندر برای انیمیشن سازی آشنا خواهید شد. این دوره تمامی تئوری و اصول مورد نیاز برای شروع به کا ریگ بندی در بلندر را یاد می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • آرماتور چیست و نحوه استفاده از آنها
  • درایور ها چی هستند و نحوه تطبیق کردن آنها
  • محدودیت ها چی هستند و نحوه کار آنها
  • نحوه استفاده از ابزارهای parenting مختلف
  • خصوصیات سفارشی چی هستند و نحوه استفاده از آنها
  • نحوه ویرایش ،مشاهده و مدیریت گراف ادیتور
گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Rigging Fundamentals Overview | Blender

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.22 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 31

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Kurtis Chamberlain

نرم افزار : Blender

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Rigging Fundamentals Overview | Blender

Are you trying to understand armatures, constraints or drivers but you can’t quite wrap your head around the basics? Do custom properties, driver modifiers or the graph editors fill you dismay? Fear not, for I am here to alleviate your rigging struggles!

Rigging is the process where you take multiple animatable ‘parts’ of an overall object (such as a vehicle for example) into simplistic and easy to control toggles, switches or sliders. A part of this is using armatures with bones, but that’s only half the workflow. More advanced rigs can easily have tens, hundreds or even thousands of bones! An animator will have a tough time animating all those so apart of a rigging task is finding ways to make animating all those bones as easy, straight-forward and as hassle free as practically possible.

It is important to understand the needs and requirements for the project, because you do not want to make your rigs too simplistic, nor too complicated. Understanding what changes throughout an animated project, at what intervals and how will assist you greatly when creating rigs.

To introduce you to rigging, we begin the course by looking at all the basic theory and many of the tools that you have at your disposal. Because constraints are a huge part of rigging, we look at what most of them do. We also take a look at some of the theory, what armatures and drivers are, and some of the tools at your disposal. By the time you’ve completed this simple course, you’ll be ready for a more detailed and intense rigging courses!

What you’ll learn
What armatures are and how to use them
What drivers are and how to adopt them
What constraints are and how they work
How to use the different parenting tools
What Custom Properties are and how to utilise them
When to watch, edit and manage the graph editors

حجم کل : 2.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.83 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا