آموزش کار با سیستم RPG Inventory : کدنویسی بازی سی شارپ #C
RPG Inventory Systems: Intermediate C# Game Coding Course
آموزش کار با سیستم RPG Inventory
آموزش کار با سیستم RPG Inventory : این دوره آموزشی از Sam Pattuzzi و Rick Davidson، نحوه پیاده سازی سیستم Inventory (موجودی) برای بازی سازی سبک RPG را آموزش می دهد. همه کدهای پایه ارائه شده در این دوره به صورت یک Assetارائه می شود. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- رابط کاربری سیستم Inventory خود را طراحی نموده به طوری که پنل ها، کلیدها، اسلات ها و آیکون ها درست و منطقی به نظر برسند.
- سیستم Drag-and-Drop استفاده نموده تا بازیکن بتواند آیتم های موجود را برداشته و یا جابجا کرده و یا آن ها را درجهان بازی رها کند.
- سیستم تجهیزات را ویرایش کرده و از آن بهره ببرید به طوری که بازیکن بتواند سلاح ها و زره ها خود را از Inventory به کار برده و تجهیز کند.
- ایجاد راهنما برای دادن اطلاعات به بازیکن از آیتم ها موجود در Inventory.
- نحوه استفاده از کامپوننت های رابط کاربری مانند Scroll View Asset و Grip Layout Group برای طراحی آسان تر رابط کاربری سیستم Inventory.
- نحوه بهره گیری از سیستم برداشت آیتم ها
- نحوه ایجاد ارتباط بین رابط کاربری مصور برای بازیکن و اطلاعاتی مهمی که سیستم برای ذخیره سازی آیتم ها نیاز دارد.
- نحوه ایجاد انبار کردن بهینه آیتم ها برای آیتم هایی که بازیکن بیش از یک عدد از آنها را داراست.
- نحوه ایجاد مدل اولیه (Mockup) رابط کاربری قبل از بکار بردن آن در یونیتی.
عنوان دوره : Udemy – RPG Inventory Systems: Intermediate C# Game Coding Course
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 8.42 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 63
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Sam Pattuzzi , Rick Davidson
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – RPG Inventory Systems: Intermediate C# Game Coding Course
By in this course you will have access to the completed Inventory system as an asset pack which you can import into your existing project. We will also take you step-by-step through the process of using, modifying, improving and understanding the code that drives the asset pack.
Please note, this course follows a different format. Rather than building the inventory system from scratch, line-by-line, we will provide you with our code and then explain how the code works so that you understand it fully. This is an approach that works well for folks who are already competent with Unity and C# and wanting to “get to the answer” more quickly.
Although this course is part of our RPG series, you can use the inventory system for any of your projects that require items to be picked up, dropped, moved and equipped.
In this course we will cover the following systems:
The click-to-pickup and the runover-to-pickup systems
The dropping system
The tooltip overlay system
The stackable item system
The equipping system
The saving and loading system
The course covers many advanced programming principles and goes into great depth to discuss good code architecture practices. We cover Interfaces, Virtual Methods, The debugging tool and many more things that aren’t covered in our beginner courses.
Building an RPG is an amazing way to level-up you game development skills, so why not join us and get started improving your game development right now?
What you’ll learn
How to implement and lay out your inventory UI (user interface) so that the panels, buttons, slots and icons make sense.
How to use useful UI components like the Scroll View Asset and the Grid Layout Group to more easily structure your inventory UI.
How to use the drag-and-drop system so that players can pick up inventory items and move them to other slots, or drop them into the world.
How to use a pickup system with scriptable objects providing the data for specific inventory items.
How to use and modify the equipping system so that players can equip weapons and armor from their inventory.
How to interface between what the player sees on screen in their inventory and what your backend system knows should be the appropriate information stored in the inventory.
How to use and modify a tooltip system that gives the player information about their inventory items.
How to make items stackable so that if a player has more than one of an item it only takes up one inventory slot and displays how many items have been stacked.
How to refactor your code so that when a new feature is added, it propagates to all areas of your project without breaking your game.
How to build a user interface mockup in Unity before your functionality is in place.
حجم کل : 4.4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋