آموزش طراحی اسلحه SciFi در نرم افزار Blender
Udemy – SciFi Weapon Design in Blender
آموزش طراحی اسلحه SciFi
آموزش طراحی اسلحه SciFi : این دوره روی مدل سازی سطوح سخت در بلندر تمرکز دارد و نحوه دستیابی به نورپردازی، متریال و رندر مناسب را آموزش میدهد. هنرمندان Josh Gambrell و Ponte Ryuurui، با یک روش جالب و خلاقانه نحوه ساخت یک سلاح زیبا علمی تخیلی را از صفر پوشش خواهند داد.
آنها نحوه مسدود سازه مدل ، جزییات دهی به آن ، استفاده از تکنیک های سطوح سخت برای کامپوزیشن تمیز ، اعمال متریال و رندرینگ نهایی را بصورت کامل وفقط با نرم افزار بلندر یاد می دهند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- مدل سازی سطوح سخت
- تکنیک های Bevel و Boolean
- چگونگی پاکسازی خطاهای شیدینگ
- نحوه فیکس کردن مصنوعات و تحریفات مش
- ورک فلوی بلندر Vanilla (بدون پلاگین)
- پاکسازی بولین ها
- فیکس کردن توپولوژی
- متریال
- نورپردازی
- کامپوزیت
- رندرینگ
عنوان دوره : Udemy – SciFi Weapon Design in Blender
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 26 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 106
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Ponte Ryuurui , Josh Gambrell
نرم افزار : Blender
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – SciFi Weapon Design in Blender
This course will cover a fun and creative way to learn hard surface modeling in Blender by creating a beautiful SciFi weapon from scratch. You will learn how to block out the model, detail it, use hard-surface techniques for clean composition, and apply materials to give it a beautiful final render, all done completely within Blender.
This course is ideally for those who at least know the basic tool set within Blender (scaling, extruding, moving, menus, etc). Master or advanced knowledge of Blender is absolutely not required. However, if you are a complete beginner or are brand new to hard surface with no prior experience, I would suggest enrolling in our SciFi Crate Design in Blender course first (which can be found on our Udemy page here as well).
What will the course cover?
Hard Surface Modeling
Boolean and Bevel techniques
How to clean up shading errors
How to fix artifacts and mesh distortions
Vanilla (no addons) Blender workflow
Boolean cleanup
Topology Fixes
Subdivision Surface workflow with booleans
Materials
Lighting
Composition
Rendering
We’ll start by setting up the correct proportions using a reference photo. Although this is a SciFi model, it still needs to make sense, so we’re going to make sure we get the trigger, barrel, grip, and things like that in the correct locations. After that, it will all be smooth sailing into making our own unique design.
Next, we will discuss how to properly use booleans and modifiers to create our own visual aesthetic without the need for a lot of geometry. Along the way, we will encounter common modeling problems and shading errors, which we will fix on the spot. We will also move our focus onto how to practically use bevels in our workflow, to avoid shading errors and artifacts in the first place.
حجم کل : 25.8 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋