تکسچرینگ و شیدینگ پوست در Mari و Arnold
Udemy – Skin Texturing And Shading In Mari And Arnold
تکسچرینگ و شیدینگ پوست در Mari و Arnold
در این دوره تکسچرینگ و شیدینگ پوست در Mari و Arnold از هنرمند Lars Ivar Stranden، با ورک فلو و تکنیک های اثبات شده تولید برای نقاشی تکسچرهای پوست و ساخت شیدر های پوست با کیفیت در ماری و آرنولد آشنا خواهید شد. این آموزش کل مراحل از A تا Z فرآیند تولید برای ایجاد تکسچر پوست و ایجاد شیدر های پوست را نشان می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- نقاشی displacement پوست و تکسچرهای رنگی در Mari با اسکن های پوستی
- تنظیم شیدر پوست واقعی و انعطاف پذیر در آرنولد برای مایا
- ورک فلوی تست شده تولید و حرفه ایی برای توسعه ظاهر پوست
- ارزیابی کار در حین تولید و نحوه رسیدگی به پیشرفت های مورد نیاز
- ماسک های کاربردی و کنترل نقاشی در ماری برای بهبود جلوه نهایی
عنوان دوره : Udemy – Skin Texturing And Shading In Mari And Arnold
سطح : مبتدی و متوسط
زمان کل دوره : 11 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 43
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Lars Ivar Stranden
نرم افزار : Mari , Arnold
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Skin Texturing And Shading In Mari And Arnold
This course will take you through the entire process from A to Z, teaching you a production proven workflow for creating skin textures and building skin shaders used by professional vfx artists in studios all around the world. We will delve deep into both the technical aspects of the workflow, as well as the creative thought process behind our decisions, making sure to explain not only the “how” but also the “why” of we use these techniques.
This way of painting textures is one that I use on a daily basis as a senior visual effects artist, and is filled to the brim with techniques that I have personally used on anything from small local commercials to Hollywood blockbuster feature films.
Main Topics :
– Model review
– Introduction to Mari and its powerful painting tools
– Using skin scan textures to projection paint detailed skin displacement and color maps
– A node based workflow for texture painting in Mari
– Hand painting control and utility masks in Mari for added shader complexity
– Whiteboard lessons explaining file formats, displacement technicalities and the UDIM workflow
– Building a complex node based skin shader in Arnold from scratch
– Real time and timelapse recordings showing the entire texture painting process
– Evaluating your own work throughout the process to plan your progress
– Basic render settings in Arnold for Maya
Included materials:
– Character head model ready for texture painting (two versions of head model available based on your version of Mari)
– Maya look development scene file with lighting setup ready
– HDRI environment light textures from HdriHaven
– Zbrush displacement maps (two versions available based on your version of Mari)
حجم کل : 9.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋