بیت گراف
blenderMarmoset ToolbagSubstance DesignerSubstance PainterUdemyUnreal Engineآموزشتکسچرینگشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد محیط داخلی بازی زیردریایی در Blender

Udemy - Submarine Interior Game Environment Creation in Blender

آموزش ایجاد محیط داخلی بازی زیردریایی در Blender

آموزش ایجاد محیط داخلی بازی زیردریایی

 

در این آموزش ایجاد محیط داخلی بازی زیردریایی برای بازی با استفاده از Blender, Substance Painter, Substance Designer, Marmoset Toolbag, و Unreal را یادخواهیم گرفت. در این دوره هیجان انگیز، روش های حرفه ایی ایجاد صفر تا صد یک راهرو زیردریایی آماده بازی را با استفاده از بلندر و سابستنس و آنریل انجین یاد می گیرید.

بصورت مفصل نحوه مدل سازی دیوار های مدولار را که برای ساخت راهرو استفاده میکنیم را نشان می دهیم. سپس لوله های مدولار را با بهره بردن از تکنیک مدلینگ low poly و استفاده از آن برای ساخت کلیه شبکه های لوله کشی را در صحنه را یاد می گیریم. در نهایت دارایی های کوچکتر مانند در فلزی، برخی از علامت ها ، جعبه فیوز و … را در صحنه مدل می کنیم.

پس از اتمام مدلسازی، با Substance Designer به ایجاد یک تکسچر فلزی نقاشی شده تایلیبل که روی دیوارها و دارایی های دیگر استفاده میکنیم، می پردازیم. بعد در Marmoset toolbag به بیک دارایی ها و تولید مپ های تکسچر خواهیم پرداخت.

همچنین ماسک های خاصی با یک شیدر سفارشی در unreal engine 4 تولید می کنیم تا بتوانیم بطور داینامیکی رنگ و میزان کثیفی دارایی ها را تغییر دهیم. در نهایت همه چی رو به آنریل ایمپورت می کنیم و به ساخت سطح ، نورپردازی ، افکت های پست و برخی از تکنیک های پولیش نهایی می پردازیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • ایجاد یک راهروی زیردریایی برای بازی از صفر تا صد
  • ایجاد مدل های دیوار مدولار و لوله ها با جزییات بالا
  • تکنیک های مدلینگ های‌پولی تا لاوپولی
  • ایجاد تکسچرهای پینت شده تایلیبل
  • بیک دارایی ها و تولید مپ های تکسچر
  • تولید ماسک مخصوص برای رنگ داینامیک و خاک
  • ایجاد نورپردازی و افکت های پست
گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Submarine Interior Game Environment Creation in Blender

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 24 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 79

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Victory3D LLC

نرم افزار : Blender, Substance Painter, Substance Designer, Marmoset Toolbag, Unreal

زیرنویس : دارد

Udemy – Submarine Interior Game Environment Creation in Blender

Emiel Sleegers always had love for video games and when he was young, he started using Unity3D for programming but he found himself gravitating more towards the art of making games. Now he is currently working as an environment artist in Ubisoft. He contributed to creating AAA games such as Forza Horizon 3 and The Division 2. His all time favorite game is The Last of Us and that video game is what inspired him to want to work in the game industry. His advice for beginner artists is to focus on one aspect of gaming that they are passionate about, stick to it and get better at it. His hobbies include anything related to games or films, whether it be working on personal projects, freelance work or going out for movies.

Course Info

In this exciting tutorial, you will learn the professional way of creating a game-ready submarine corridor from start to finish using Blender, the Substance suite and unreal engine 4.

We will go over in detail on how to model modular walls that can be used to construct our corridor.

After that we will start modeling modular pipes using the high to low poly modeling technique and use that to construct all the piping networks that are in our scene.

Finally, we will model some smaller assets like a metal door, some signs and a fuse box to dress up our scene.

Once modeling is done we will move into Substance Designer where we will be creating a tileable painted metal texture that we can use on our walls and other assets.

Then we will move our high poly and low poly assets into Marmoset toolbag where we will be baking the assets and generating our texture maps. At which point we will bring everything into substance painter and start texturing our assets.

We will also generate special masks which along with a custom shader in unreal engine 4 we can use to dynamically change the color and dirt amount on our assets.

Finally, when everything is done and ready to go we will import everything inside Unreal Engine 4 and start building our level, create our lighting and post effects and some final polish to really make the level shine.

I am excited to show you all these techniques that you can use so you can become a better environment artist. Turn up the heat and ignite your skills. Keep adding new knowledge, new workflow, new tactics to grow and expand. Life is about growing and reaching your fullest potential.

Take action and start committing to your success today. Join me in this amazing course and let’s get started.

Who this course is for:
Anyone who wants to create better 3D environment that is professional and will enhance your portfolio

حجم کل : 25 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا