راهنمای مبتدیان برای انیمیشن در Unity 2019
Udemy – The Beginner's Guide to Animation in Unity (v5 to v2019+)
راهنمای مبتدیان برای انیمیشن در Unity
این آموزش راهنمای مبتدیان برای انیمیشن در Unity است و موضوعات : کی فریم ها ، فیزیک ، منحنی ها ، سینماتیک inverse و forward ، بلندینگ ، strafe sets و موارد دیگر را در سیستم Unity Mecanim پوشش می دهد. برای انیماتورها و تمرین کننده های یونیتی که قصد دارند به کاراکتر هایشان در محیط بازی زندگی ببخشند و مفاهیم سیستم Mecanim را یاد بگیرند.
اصول اساسی کار با سی شارپ را یاد میگیرید چون برای ساخت انیمیشن های داینامیک و تریگر ها جهت کنترل رفتار کاراکتر در زمان اجرا نیاز خواهیم داشت. در پایان مهارت های ارزشمندی برای انیمیت کاراکتر های بازی خود در یونیتی با استفاده از شیوه تدریس تحسین شده مدرس در سطح بین اللمللی و دانش بیش از 25 سال تجربه کار با بازیها و گرافیک های کامپوتر را کسب خواهید کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- ایجاد انیمیشن از ابتدا و با استفاده از سیستم Unity Mecanim و قرار دادن آن ها در آبجکت های بازی
- ایمپورت دارایی های انیمیت شده از دیگر برنامه های به یونیتی و تنظیم کنترلرهای انیمیشن
- نوشتن کد C# برای کنترل انیمیشن بصورت داینامیک از طریق تعامل با کاربر
- بررسی استفاده از inverse kinematics در ریگ های انسانی
- ایجاد توالی انیمیشن پیچیده و ترکیب کنترل های داینامیک شده در زمان اجرا
عنوان دوره : Udemy – The Beginner’s Guide to Animation in Unity (v5 to v2019+)
سطح : مبتدی
زمان کل دوره : 11.5 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 63
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Penny de Byl
نرم افزار : Unity
زیرنویس چند زبانه (انگلیسی ،اسپانیایی و … ) : دارد
Udemy – The Beginner’s Guide to Animation in Unity (v5 to v2019+)
The Beginner’s Guide to Animation in Unity with Mecanim is for animators and Unity practitioners who want to bring their characters to life in a game environment and want to learn the ins and outs of the mecanim system. You don’t need to be able to model or animate in external packages as all models and animations are provided. All aspects of animation in Unity are covered from physics, key framing, curves, forward and inverse kinematics, animation state machines and working with third party assets. Students will be introduced to elementary code, in C#, that is essential for making dynamic animations and triggers to control character behaviour at run time.
In this course, Penny teaches all the invaluable skills you will require to begin animating your own game characters in Unity using her internationally acclaimed teaching style and knowledge from over 25 years working with games and computer graphics.
Updated to cover Unity Versions 5 to 2019+ the course now contains 5 hours of extra content with:
new challenges and projects
blending animations to create strafe sets
adjusting curves
designing a character and the placing of motion capture with free third-party tools
Learn how to animate and work with:
the mecanim timeline
curve and keyframe editors
animation events that trigger code
root motion
imported animations created in third party packages
animation state machines
Contents and Overview
The course begins with the very basics of the Unity interface and progresses to an in-depth examination of all the mecanim components (including the Animation, Animator, DopeSheet and Curve windows). The majority of lectures are follow-along, hands-on workshops in which the student will explore a variety of animation techniques from creating a simple bouncing ball, through to a complex animation for a wall climbing character. Animated models and starter projects are included for students who are not confident in creating their own. By the end of this course, the student will have thoroughly explored the functionality of the mecanim system, under the instruction of an internationally-recognised professor, and be well on their way to developing snippets of code to control all aspects of 3d game animation.
Who this course is for:
This course is for those interested in a thorough understanding of the Unity Mecanim system. It is suitable for beginner game developers and animators, as well as well seasoned animators wanting to import their work into games.
This course is not for those wanting to learn to program in Unity.
What you’ll learn
create animations from scratch using the Unity Mecanim system and place them onto game objects.
import third party animated assets into Unity and set up animation controllers.
write C# code to dynamically control animations through user interaction.
explore the use of inverse kinematics in humanoid rigs.
create complex animation sequences and blends dynamically controlled by the user at runtime.
حجم کل : 3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)