بیت گراف
Marmoset ToolbagReality CaptureSubstance DesignerUdemyZBrushآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

راهنمای کامل ساخت تکسچرهای محیطی از FastTrack

Udemy – Ultimate Environmental Texture Creation Course

راهنمای کامل ساخت تکسچرهای محیطی از FastTrack

راهنمای کامل ساخت تکسچرهای محیطی

 

در این دوره راهنمای کامل ساخت تکسچرهای محیطی از FastTrack، با تکنیک های مورد نیاز برای ساخت تکسچر تایلیبل برای بازی ها و فیلم ها آشنا خواهید شد. این آموزش جذاب،همه چیزهای مورد نیاز از متریال رویه ایی تا متریال های اسکالپ شده تا متریال های فتوگرامتری را یاد خواهد داد.

این آموزش نحوه ساخت متریال های رویه ایی مبتدی و پیشرفته با استفاده از Substance Designer نشان می دهد. همچنین نحوه اسکالپ متریال ها را با Zbrush ، Substance Designer و نحوه اسکن متریال های فتوگرامتری و تبدیل آنها به سه بعدی با Reality Capture را یاد خواهد داد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • 14.5 ساعت محتوای آموزشی
  • ایجاد متریال کاشی با سابستنس دیزاینر
  • ایجاد متریال آسفالت پیشرفته
  • نحوه ساخت متریال با ترکیبی از حجاری در زیبراش و تکسچرینگ در سابستنس
  • نحوه کپچر متریال ها با فتوگرامتری و تبدیل آنها به متریال دو بعدی تایلیبل
  • بیک و رندر آنها با Marmoset Toolbag
گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Ultimate Environmental Texture Creation Course

سطح : مبتدی تا پیشرفته

زمان کل دوره : 14 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 47

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Emiel Sleegers

نرم افزار : Reality Capture, Zbrush, Substance Designer, Marmoset Toolbag

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Ultimate Environmental Texture Creation Course

Learn every technique you need to create tileable materials for both games and film all in one course!
In this course, you will learn how to create everything from procedural materials to sculpted materials to photogrammetry materials.

SUBSTANCE DESIGNER, ZBRUSH, REALITY CAPTURE

In this course, we will go over how to create both beginner and advanced procedural materials using Substance Designer.
We will go over how to sculpt materials using Zbrush and Substance Designer, And we will go over how to scan photogrammetry materials and convert them into 3d using Reality Capture.

This course includes content for every skill level, From beginner to advanced. I do recommend that you know the bare bones of the programs we use (meaning knowing what the program is and how to navigate) but beyond that point, you should be able to follow along with every material.

TOOLS USED

Substance Designer

Substance Painter

Zbrush

Reality Capture

Marmoset Toolbag 4

حجم کل : 29 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.83 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا