UdemyUnityآموزشاسکریپت نویسیانیمیشنبرنامه نویسیساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش توسعه بازی RPG فارمینگ دو بعدی در Unity

Udemy – Unity 2D Game Developer Course Farming RPG

آموزش توسعه بازی RPG فارمینگ دو بعدی در Unity

آموزش توسعه بازی RPG فارمینگ دو بعدی

 

در این آموزش توسعه بازی RPG فارمینگ دو بعدی از هنرمند Rob Ager، با نحوه ساخت سیستم هسته یک بازی RPG مزرعه داری دو بعدی با استفاده از انجین یونیتی و سی شارپ آشنا خواهید شد. وی در مورد توسعه سیستم هسته و عملکرد بازی توضیح می دهد. این آموزش در 40 ساعت و 98 ویدیو و همراه با یک پک برای مبتدیان و یک پروژه کامل یونیتی می باشد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • ایجاد سیستم هسته برای بازی مزرعه داری
  • پیاده سازی سطح برای بازی با برنامه نویسی سی شارپ
  • تنظیم آبجکت بازی بازیکنان در سلسله مراتب چند سطحی ،پیاده سازی حرکت و انیمیشن با ایونت ها
  • استفاده از لایه های متعدد برای ساخت صحنه بازی
  • استفاده از Cinemachine برای ایجاد دوربین برای فالو کردن بازیکنان و باقی ماندن در محدوده صحنه
  • ساخت سیستم اقلام و موجودی با آبجکت های scriptable و پیش ساخته ها
  • ساخت رابط کاربری نوار موجودی برای بازیکنان
  • پیاده سازی سیستم زمان بازی و اینترفیس که رویداد های مربوط به زمان را ایجاد کند
  • ایجاد یک مدیر صحنه که صحنه ها را بارگذاری کند
  • استفاده از C# برای تعریف خصوصیات و متد های بازی
  • استفاده از مپ های کاشی مخفی برای ذخیره سازی خصوصیات شبکه
  • ابزارهای مختلف مانند بیل برای حفر زمین و تبر برای قطع درختان
  • ساخت آبجکت ها با قابلیت استفاده مجدد
  • ایجاد مدیر VFX و ساخت افکت های ذرات
  • اجرای سیستم محصول قابل تنظیم و انعطاف پذیر
  • ایجاد منوی مکث
  • قابلیت ذخیره و بارگذاری پیشرفته بازی
  • قابلیت سفارشی سازی کامل ظاهر کاراکتر ها
  • مسیریابی پیشرفته AStar
  • پیاده سازی صدای بازیکنان،صداهای محیط و موزیک بازی
گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Unity 2D Game Developer Course Farming RPG

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 43 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 98

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Rob Ager

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Unity 2D Game Developer Course Farming RPG

Have you ever wanted to create your own Farming RPG? Games like Stardew Valley and Harvest Moon have been incredibly successful, and you too can develop your own game with the help of this course. We’ll explain how to develop many of the core systems and game functionality. We’ll start with a blank project and then develop the game lecture by lecture, covering all the code and Unity configuration you will need.

What you’ll learn
Unity 2D Game Development For A Farming RPG to create the core systems for a Stardew Valley type game.
Intermediate level course will show you how to build a sophisticated game by creating complex Unity components using C# scripting.
43 Hours of in depth tutorials and includes the full completed project with save points after every lecture.
Set-up the Player game object in a multi-level hierarchy, and implement movement and animations using events.
Use multiple tilemap layers to build game scenes which give a sense of depth.
Use Cinemachine to create a camera to follow the player and remain within the scene bounds.
Build comprehensive item and inventory systems using scriptable objects and prefabs.
Build an inventory bar UI that allows the player to pickup, drop and re-arrange items.
Implement a game time system and UI that generates time related events.
Create a scene manager that loads and unloads scenes as the player moves between them.
Use C# Interfaces to define the properties and methods gameobjects should implement to save their game state as the player moves between scenes.
Use hidden tilemaps to store grid properties, such as, where the player can drop items or dig.
Implement a variety of tools that the player can use, such as a hoe to dig ground and an axe to chop down trees.
Build an object pool to re-use objects.
Create a VFX Manager and build particle effects.
Implement a configurable and flexible crop system covering the planting, growing and harvesting of crops.
Create a Pause Menu that provides a full inventory management screen, save game and quit options.
Build sophisticated save and load game functionality that uses C# interfaces and binary serialisation.
Implement functionality to fully customise your game characters appearance.
Create sophisticated AStar pathfinding for the game NPCs and time based movement schedules.
Implement player sounds, ambient sounds, and game music.

حجم کل : 20.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.4 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا