آموزش استفاده از سیسمتم Quests و Dialogue Editor در Unity
Udemy - Unity Dialogue & Quests: Intermediate C# Game Coding
استفاده از سیسمتم Quests و Dialogue Editor
استفاده از سیسمتم Quests و Dialogue Editor : در این آموزش با چگونگی پیاده سازی سیستم Quest و Dialogue Editor و ادغام آنها در یک پروژه RPG با استفاده از زبان سی شارپ و Unity 2020.1 آشنا خواهید شد. میتوانید از دیالوگ و سیستمهای جستجو به صورت مستقل یا با هم در هر بازی یا پروژهای که ایجاد میکنید، استفاده کنید.
این دوره مبتنی بر پروژه است و بهترین روش برای یادگیری سی شارپ و یونیتی است چرا که تنها مفاهیم برنامه نویسی خشک و خسته کننده رو یاد نمیگیرید،بلکه آنها را در یک پروژه RPG واقعی استفاده خواهیم کرد.
همچنین موضوعات پیشرفته ایی هم مانند IEnumerators، سیستم های ذخیره سازی، رویداد ها در سی شارپ ، اینترفیس ها و UI یونیتی را نیز پوشش خواهیم داد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- نحوه ایجاد ادیتورهای سفارشی در یونیتی
- نحوه ساخت UI با استفاده از Unity AutoLayout
- نحوه ایجاد سیستم دیالوگ انعطاف پذیر برای هر بازی
- نحوه ایجاد سیستم Quest ماژولار برای هر بازی
- نحوه ارائه عملکرد Undo در Unity Editor
- نحوه ایجاد ادیتور مبتنی بر نود در یونیتی
- نحوه پیاده سازی دشمن برای یک گروه
- چگونگی ادغام یک سیستم Quest با دیالوگ
- چگونگی ارائه جوایز Quest از طریق سیسمت Inventory
عنوان دوره : Udemy – Unity Dialogue & Quests: Intermediate C# Game Coding
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 12.5 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 64
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی :دارد
مربی دوره : GameDev.tv Team , Sam Pattuzzi , Rick Davidson
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Unity Dialogue & Quests: Intermediate C# Game Coding
Using Unity 2020.1, we’ll show you how to include two essential game mechanics, dialogue and quests, in your games.
You can use the dialogue and quest systems together or independently in any game or project you build. We’ll be using an RPG as an example. You don’t need to have completed the previous parts of the RPG Series (the RPG Core Combat and Inventory Systems courses) but it will give you an advantage if you already have.
The course is project-based as we believe this is the best way to learn Unity and C#. You will not just be learning dry programming concepts, but applying them immediately to a real RPG as you go.
We’ll provide the RPG project created so far in the series so that you can practice integrating to an existing complex project. Every element of the project we touch will be fully explained and no knowledge of the project will be required.
In the process of the course we will cover advanced topics such as: IEnumerators, Saving Systems, C# Events, Interfaces and Unity UI.
What you’ll learn
How to create custom editors in Unity.
How to build UI using Unity AutoLayout.
How to create a flexible Dialogue System for any game.
How to create a modular Quest System for any game.
How to provide Undo functionality in a Unity Editor.
How to create a node based editor in Unity.
How to implement enemy agro for a groups.
How to integrate a Quest system with Dialogue.
How to provide Quest rewards through an Inventory system.
How to make Dialogue conditional on gameplay events.
حجم کل : 5.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
Review
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋