آموزش تجسم معماری در Unreal Engine
Udemy - Unreal Engine : Architectural Visualization
آموزش تجسم معماری در Unreal Engine
در این آموزش تجسم معماری در Unreal Engine از هنرمندان Simon Manning،Scott Pagano،Joel Bradley و Smart Start AC، با مهارت های تسجم معماری در Unreal Engine آشنا خواهید شد. این دوره در 4 فصل تهیه شده است . فصل اول در مورد واقعیت مجازی با رویت و آنریل می باشد. فصل دوم به تکنیک های طراحی آرک ویز در آنریل انجین می پردازد. فصل سوم ورک فلوی Substance Designer را برای آنریل شرح خواهد داد و در نهایت فصل چهارم، نحوه ایجاد متریال ها برای تسجم معماری را در آنریل انجین آموزش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- آماده سازی مدل رویت برای اکسپورت
- استفاده از ابزارهای نمایش محصولات Unreal Datasmith
- نحوه ایجاد متریال های آنریل
- تعویض متریال
- نورپردازی مدل ها
- افزودن تعاملات
- بسته بندی محتویات برای توزیع روی VR و موبایل
- نور استاتیک و داینامیک
- آنالیز Lightmap ،تصحیح و padding
- آنالیز و تصحیح شیدر
- رسم بهینه سازی تماس
- بهبود رفلکشن ها
- ایجاد گراف سابستنس
- متریال سنگ،طلا و مس
- ترکیب متریال ها با یک ID mask
- اکسپورت متریالهای سابستنس
- ساخت صحنه
- متریال با displacement
- جزییات هندسی و جزییات تکسچردهی
- مزایای بیت مپ در آنریل
- نحوه و زمان استفاده از متریال ادیتور
- استفاده از B2M در آنریل
- مزایای تکسچرینگ رویه ایی
عنوان دوره : Udemy – Unreal Engine : Architectural Visualization
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 6 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 104
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Simon Manning , Scott Pagano , Joel Bradley
نرم افزار : Unreal Engine
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Unreal Engine : Architectural Visualization
Revit, 3ds Max, and Unreal are major players in the architecture, visualization, and virtual reality worlds. These technologies allow you to immerse yourself in designs—before you ever build them. Find out how to make these tools play well together to bring your own models to life. Instructor Simon Manning shows how to prepare your Revit projects for export, import them in Unreal, and use the Datasmith Product Viewer template to leverage prebuilt interactive elements such as furniture and lights. Then find out how to create and apply custom materials and adjust the lighting of your model. Simon also shows how to add interactions with Blueprint scripting and package your visualizations for display on VR headsets or mobile devices.
What you’ll learn
Preparing your Revit model for export
Using Unreal Datasmith Product Viewer Tools
Creating Unreal materials
Swapping out materials
Lighting your models
Adding interactions
Packaging content for distribution on VR and mobile devices
Migrating material packages
Batch replacing of materials
Static vs. dynamic lighting
Lightmap analysis, correction, and padding
Shader analysis and correction
Draw call optimization
Improving reflections
Creating a substance graph
Stone, gold, and copper material
Combining materials using an ID mask
Exposing parameters and preparing resolution
Exporting Substance materials
Building a scene
Substance with displacement
Geometry detail vs. texture detail
Advantages of bitmaps in Unreal
Building materials inside Unreal
How and when to use the Material Editor
Building flexibility into materials
Using Substance Source and Share
Using B2M inside Unreal Engine
Benefits of procedural texturing
حجم کل : 6.9 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋