آموزش طراحی محیط بازی در Unreal Engine
Udemy - Unreal Engine Game Environment design MasterClass
آموزش طراحی محیط بازی در Unreal Engine
در این آموزش طراحی محیط بازی در Unreal Engine از هنرمند Nabil Kechiche، نحوه ایجاد یک محیط بازی AAA را با استفاده از unreal engine 4 را آموزش میدهد. در این دوره با استفاده از ابزارهای هنری و منابع ، یک محیط بازی نسل بعدی بسیار حرفه ایی را خواهیم ساخت. این دوره مناسب افراد مبتدی نیست. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- نحوه استفاده صحیح از megascans و unreal engine برای ایجاد محیط بازی RayTraced
- استفاده از تکسچرهای تایل شده از مگااسکن برای ایجاد قطعات سفارشی یا مدولار
- تنظیم طیف گسترده ایی از شیدرهای پیشرفته
- آموزش نحوه ساخت محیطی که بشه بخوبی ترکیب کرد
- نحوه استفاده صحیح و استفاده مجدد از decal
- استفاده از شاخ و برگ برای بهود صحنه با قرار دادن هوشمندانه
- ایجاد ماسک های سفارشی برای مواردی چون شیشه های پنجره با استفاده از substance painter
- استفاده مجدد از تکسچرهای PBR مگااسکن
- داستان سرایی با طراحی سطح
- داراییهای تخریب شده فیک مانند دیوار
- استفاده از بلوپرینت های آنریل برای ایجاد ابزارهای splines که از اجرای برنامه و مش رویه ایی پشتیبانی میکنند
- نحوه استفاده از Megascans
- نحوه ایجاد قطعات مدولار
عنوان دوره : Udemy – Unreal Engine Game Environment design MasterClass
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 45 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 72
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Nabil Kechiche
نرم افزار : Unreal Engine
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Unreal Engine Game Environment design MasterClass
In this course, we will create a professional next gen-game environment using state of the art tools & resources
here a general idea about the main points in this course :
-how to properly use megascans & unreal engine to create RayTraced game environments.
-use tiled textures from megascans to create modular pieces or custom pieces ( around 35-40 custom one made using 3Dsmax ).
-setup a wide variety of advanced shaders.
-learn how to make the overall environment blends together very well.
– how to properly use & reuse decals.
– using foliage to enhance the scene look by placing them in a smart way.
– create custom masks for stuff like windows glass using substance painter.
-learn how to tweak megascan PBR textures to make them more usable.
– storytelling through level design.
– fake destroyed assets eg: walls.
– use unreal blueprints to create splines tools that support both instancing & a procedural mesh.
– make sure the blueprints tools we created more extendable & more artist-friendly.
– we will cover a bit of VFX & their shaders…
– lightning alongside raytracing/post-process & other effects.
AND MUCH MORE … The best way to describe this course is: become a one-man army, & it’s not for beginners… there is no time lamps & no pre-planned stuff or something . students will be able to follow me live digging my way to the end.
What you’ll learn
Learn all the required steps to create a next gen game environment
Learn how to create modular pieces
Learn how to use Megascans
Learn how to deliver a story through level design
Learn Advanced Shaders Techniques & much more..
حجم کل : 47.8 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋