آموزش ساخت محیط سه بعدی بازی عصر ویکتوریا
Udemy - Victorian Era 3D Game Environment
ساخت محیط سه بعدی بازی عصر ویکتوریا
در این دوره آموزشی ” ساخت محیط سه بعدی بازی عصر ویکتوریا ” از شرکت Udemy ، با استفاده از نرم افزار های تری دی مکس , زیبراش , مارولوس دیزاینر , Substance Designer ، Substance Painter و آنریل انجین یک محیط بازی به سبک ویکتوریا ایجاد می کنید ، مدرس با الگوبرداری از قطعات زینتی داخلی در 3ds Max شروع به مدل سازی می کند و سپس برای اضافه کردن جزئیات به Zbrush انتقال می دهید ، سپس به مدل سازی قطعات ماژولار مانند ستون ها ، درها ، سقف ، کف و غیره می پردازد ، با استفاده از Substance Designer به ایجاد انواع تکسچر های چوب ، گچ ، طلا و پارچه می پردازیم ،
ما انواع مختلفی از تکنیک ها از قبیل مدل سازی high poly و low poly را آموزش می دهیم تا جزئیات خود را در صحنه ایجاد کنیم ، ما همچنین از Marvelous Designer برای ایجاد پارچه های واقع گرایانه استفاده خواهیم کرد که محیط را بیشتر یک دست کنیم ، سپس مدل ها و متریال های ایجاد شده در Substance Painter را به موتور بازی آنریل انجین انتقال داده و به اضافه کردن نور ها و افکت ها خواهیم کرد ، قیمت این دوره آموزشی در سایت اصلی 100 یورو است که توسط سافت ساز برای شما کاربران عزیز تهیه و آماده دانلود شده است.
آنچه در این دوره آموزشی یاد می گیرید :
- ایجاد یک محیط حرفه ای برای بازی
- از 3ds Max برای مدل سازی قطعات زینتی پیچیده ویکتوریا استفاده می کنید
- برای ایجاد پارچه های واقع بینانه از Marvelous Designer استفاده می کنید
- مدل های مدولار را برای استفاده مجدد در موتور بازی Unreal ایجاد می کنید
- تکسچر های دلخواه خود را با استفاده از Substance Designer ایجاد می کنید
- انواع مختلفی از تکنیک های مدل سازی سه بعدی را فرا می گیرید
- متریال های باورپذیر را در Substance Painter ایجاد می کنید
- برای افزایش جزئیات از Zbrush استفاده می کنید
- و…
عنوان دوره : Udemy – Victorian Era 3D Game Environment
سطح : متوسط – حرفه ایی
زمان کل دوره : 43 ساعت و 41 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 103
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Emiel Sleegers
نرم افزار : 3ds Max , Zbrush , Marvelous Designer, Substance Designer & Painter , Unreal Engine
زیرنویس : ندارد
Udemy – Victorian Era 3D Game Environment
Emiel Sleegers always had love for video games and when he was young, he started using Unity3D for programming but he found himself gravitating more towards the art of making games. Now he is currently working as an environment artist in Ubisoft. He contributed to creating AAA games such as Forza Horizon 3 and The Division 2. His all time favorite game is The Last of Us and that video game is what inspired him to want to work in the game industry. His advice for beginner artists is to focus on one aspect of gaming that they are passionate about, stick to it and get better at it. His hobbies include anything related to games or films, whether it be working on personal projects, freelance work or going out for movies.
Course Info
In this course, we will go through the process of creating an amazing Victorian style game environment! We will start off by modeling the ornate pieces inside 3ds Max and then take them in Zbrush to enhance them. We will then model our modular pieces such as the pillars, the doors, the roof, the floor, etc. for reusing them in Unreal Game Engine. We will use Substance Designer to create a variety of tileable textures such as wood, plaster, gold, and fabric. We will explore different types of techniques such as high poly to low poly modeling and weight normal to low poly modeling to create our props in our scene. We will also utilize Marvelous Designer to create realistic cloth and drapery that will further solidify our environment. We will jump into Substance Painter to texture our props and once everything is looking good, we will setup our models and materials in the game engine. We will dive in creating lights and post fx that will set the mood for the overall Victorian Era game environment.
What you’ll learn
Create a professional environment for games
Use 3ds Max to model intricate Victorian style ornate pieces
Use Marvelous Designer to create realistic cloth and drapery
Create modular models for re-use inside Unreal game engine
Create your own custom textures using Substance Designer
Explore different types of 3d modeling techniques
Paint believable textures in Substance Painter
Use Zbrush for enhancing details
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید