آموزش ساخت صحنه VFX علمی تخیلی در UE5
Udemy – UE5 Sci-Fi VFX Series - Part 1 - Respawn & Ammo Pickup VFX
آموزش ساخت صحنه VFX علمی تخیلی در UE5
آموزش ساخت صحنه VFX علمی تخیلی در UE5 : در این دوره از هنرمند Jesse Henning ، با نحوه ایجاد و پروتوتایپینگ یک جلوه ویژه ریل تایم برای تولید بازی در UE5 آشنا خواهید شد. این دوره نحوه افکت دهی از یک کانسپت تا اماده سازی برای پیاده سازی گیم پلی را نشان می دهد.
این دوره ایجاد دارایی ها در نرم افزار های مختلف،بهینه سازی در آنریل،تکنیک های مختلف ساخت متریال ساده تا پیچیده برای FX ؛ استفاده از پارامتر ها و ارتباطات با Niagara و بلوپرینت ها ؛ نمونه سازی منطق بلوپرینت و موارد دیگر را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- ایجاد VFX ریل تایم در UE5 با روش های پایپ لاین تولید استودیو بازی های ویدیویی
- درک ایجاد دارایی های FX با بلندر ،هودینی ،Substance Designer و EmberGen
- استفاده از تکنیک های صنعتی برای ایجاد FX در متریال های Unreal
- ایجاد منطق بلوپرینت و سیستم های Niagara برای اجرای FX در گیم پلی
عنوان دوره : Udemy – UE5 Sci-Fi VFX Series – Part 1 – Respawn & Ammo Pickup VFX
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 6.12 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 38
سال آموزش : 2023
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Jesse Henning
نرم افزار : Unreal Engine
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – UE5 Sci-Fi VFX Series – Part 1 – Respawn & Ammo Pickup VFX
This is part 1 In a 3 part series where you will learn how to take an effect from a concept to ready for gameplay implementation. You will learn my production pipeline that has been used in many of my FX throughout AA and AAA game production.
You will learn how to create assets in industry software packages and prepare them properly to be imported into Unreal with optimization and performance in mind. Then you will learn different techniques to build simple to complex materials for FX that will give you great amounts of control for satisfying gameplay and art direction. These materials will also communicate with Niagara and Blueprints through the use of carefully planned parameters and bindings.
This course will also show you how to prototype Blueprint logic that will enable you to connect your effects to your character, props and weapons in order to run them in a gameplay ready gym for proper testing of functionality, timing, gameplay communication and visualization that satisfies art direction.
You will receive a project file with game ready assets to use along with this course. You will also be given score and sound design elements, courtesy of the talented Brian Michael Fuller, to hook up to your effects for a complete and well rounded prototype. The assets you will have at your disposal will simulate what it is like to work with other disciplines in a production.
This is a feature rich course and by the end of the series you should have a more advanced knowledge of how to pull off AAA quality FX for Game Production.
حجم کل : 5.1 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید