UdemyUnityآموزشبرنامه نویسیساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش توسعه بازی شماره 3: بازی Exterminator در Unity

Udemy - Unity Complete Game Development Series 03 - Exterminator

آموزش توسعه بازی شماره 3: بازی Exterminator در Unity

آموزش توسعه بازی شماره 3: بازی Exterminator در Unity

 

آموزش توسعه بازی شماره 3: بازی Exterminator در Unity : در این دوره از هنرمند Jingtian Li ، سفر توسعه خود را با ایجاد یک بازی Exterminator با استفاده از زبان سی شارپ و انجین یونیتی یاد می گیرید. قسمت سوم موضوعات پیشرفته یوینی،توسعه بازی های موبایل و ساخت یک بازی Exterminator تمرکز دارد.

این دوره نحوه ایجاد بازی موبایل و تست آن ، ورک فلوی ساخت سطوح مدولار،سیستم های گیم پلی چون موجودی،سلامت،آسیب ،شناخت خوش مصنوعی،AI behavior Tree،سیستم توانایی،سیستم فروشگاه ،مدیریت رابط کاربری،مدیریت سطح و … را پوشش میدهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • تکنیک های پیشرفته یونیتی
  • ساخت بازی های موبایل برای آندروید و IOS
  • قابلیت های پیشرفته سی شارپ
  • شیوه کدنویسی قوی
  • پیاده سازی سیستم های پیچیده چون AI Perception و Behavior Tree

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Unity Complete Game Development Series 03 – Exterminator

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 26.51 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 115

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Jingtian Li

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Unity Complete Game Development Series 03 – Exterminator

This course is the third installment of the Complete Game Development Series and is aimed at covering advanced topics of Unity, and mobile game development.

Students will learn how to make a mobile project and set up the testing environment. The modular level creation workflow is then applied to build the level of the game and the lighting. Touch screen-based player controller, along with the camera viewing, and follow control is implemented first, followed by many gameplay systems like inventory, health, and damage system, generic team ID, AI perception, AI behavior Tree, projectiles, ability system, shop system, UI management, level management, and more.

The project focuses on implementing independent gameplay systems and making them work together beautifully. Many advanced C# features like interfaces and delegates are utilized to help improve the extensibility of the code as well as reduce code duplication, and dependency. Programming patterns like recursion, tree, and singleton, are utilized to produce cleaner code. Advanced Unity features like scriptable objects are introduced to achieve better data storage and retrieval.

حجم کل : 16.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا