بیت گراف
UdemyUnityآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش DOTS ECS در انجین Unity برای مبتدیان

Udemy – Unity DOTS ECS: Beginner's Course

آموزش DOTS ECS در انجین Unity برای مبتدیان

آموزش DOTS ECS در انجین Unity برای مبتدیان

 

آموزش DOTS ECS در انجین Unity برای مبتدیان : در این دوره از هنرمند Mammoth Interactive ، با نحوه ساخت بازی های با کیفیت بالا با سیستم کامپوننت یونیتی یا ECS و استک فناوری داده گرای یا DOTS یونیتی آشنا خواهید شد.

این دوره مفاهیم ECS و تفاوت آن با روش های سنتی ساخت بازی یونیتی ، موجودیت ها،کامپوننت ها،سیستم ها و نحوه تعامل آنها برای ساخت آبجکت و رفتارهای بازی را پوشش خواهد داد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • ساخت انتیتی ها با Ecs یوینیتی
  • ساخت transformation math برای حرکت
  • ساخت فیزیک بازی
  • تشخیص کالیژن با DOTS یونیتی

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Unity DOTS ECS: Beginner’s Course

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 5.10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 31

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Mammoth Interactive

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Unity DOTS ECS: Beginner’s Course

In this course, you’ll learn the fundamentals of building high-performance games using Unity’s Data-Oriented Technology Stack (DOTS) Entity Component System (ECS).

The traditional object-oriented programming approach to game development can lead to performance bottlenecks and inefficiencies, especially as games become more complex. Unity’s DOTS ECS system is designed to address these issues by providing a data-oriented architecture that can scale to the needs of your game.

In this course, you’ll start by understanding the basic concepts of ECS and how they differ from traditional Unity game development methods. You’ll learn about entities, components, and systems, and how they interact to create game objects and behaviors.

From there, you’ll dive into the Unity Editor to create and manage entities, components, and systems. You’ll learn how to use the Entity Debugger to view and modify entities in real-time, and how to use the Burst Compiler to optimize your code for maximum performance.

Finally, you’ll write C# code to interact with your entities and components, including creating movement and collision systems, and handling input and player actions. You’ll also learn about the Unity Physics system and how to use it with DOTS ECS.

By the end of the course, you’ll have built a simple game using Unity DOTS ECS and gained a solid understanding of how to use this powerful technology stack to create fast, scalable, and efficient games. Whether you’re a beginner to game development or an experienced developer looking to explore new tools and techniques, this course will provide you with the knowledge and skills to start building with Unity’s DOTS ECS system.

حجم کل : 2.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.35 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا