UdemyUnityآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت اولین بازی Hyper Casual در انجین Unity

Udemy - Unity Mobile Game - Create Your First Hyper Casual Game !

 

آموزش ساخت اولین بازی Hyper Casual در انجین Unity

آموزش ساخت اولین بازی Hyper Casual در انجین Unity

 

آموزش ساخت اولین بازی Hyper Casual در انجین Unity : در این دوره از هنرمند Tabsil Makes Games ، در کمتر از یک روز قادر خواهید بود که یک بازی موبایل Hyper Casual را در یوینتی بسازید. ایشان ایجاد متغییر ها،ایجاد متدها،کنار هم قراردادن کد ها،افزودن مدل سه بعدی ، انتشار بازی در استورهای مختلف ، متحرک سازی مدل سه بعدی ، کنترل هر آبجکت با انگشتتان ، شناسایی کالیژن و اعمال منطق خاص ، کنترل جریان بازی ، ایجاد عناصر ui … را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش ساخت اولین بازی Hyper Casual در انجین Unity :

  • نحوه ساخت یک بازی ساده Hyper Casual
  • نحوه تنظیم پروژه برای موبایل
  • نحوه بدست آوردن یا ساخت دارایی های مورد نیاز بازی
  • نحوه ایجاد منطق برای بازی

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Unity Mobile Game – Create Your First Hyper Casual Game

سطح : مبتدی تا پیشرفته

زمان کل دوره : 7.13 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 64

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tabsil Makes Games

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Unity Mobile Game – Create Your First Hyper Casual Game

Learn how to make a kind of Hyper Casual 2D Platformer Mobile Game in Unity in no time!

Create precise Physics Movement
Use the Basic Functionalities of Unity’s Tilemap System
Smooth / Polish the Player Movement & Animation
Setup a Smooth Camera Follow Logic

Before reading this description, go have a look at the presentation video.

You will have a pretty good understanding of what you’ll be able to achieve after taking the course :).

Can you spot all of the things you will learn ?

If not, let me help you a bit.

We are going to start with the basics, constantly moving the player to the right, in a precise manner.

Then we will make it jump !

After that, it will rotate it in a smooth way, we will use a Tweening Library for that.

We will test the physics with different world elements to make sure we get the behavior that we want.

For the terrain, we will use Unity’s powerful Tilemap system.

We will actually have multiple tilemaps, depending on the nature of the objects we have.

We will then add a reset system, to bring the player back if he hits an obstacle.

And the special thing here is a Shader, to animate the terrain as we go, without destroying the performance of the game.

حجم کل : 3.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا