آموزش شبکه Unity از صفر برای Unity 5 تا Unity 2020
Udemy – Unity Networking From Scratch for (Unity 5 to Unity 2020)
شبکه Unity از صفر برای Unity 5
آموزش شبکه Unity از صفر برای Unity 5 تا Unity 2020 : در این دوره از هنرمندان Penny de Byl،Penny @Holistic3D.com، با نحوه استفاده از UNET API در Unity آشنا خواهید شد. این دوره اصول اولیه ساخت یک محیط بازی کلاینت/سرور را با استفاده از سیستم UNET یونیتی و مدیریت آن را یاد می دهد. این دوره همه چیزهای مورد نیاز در مورد مدیر شبکه UNET و محوه استفاده از ارسال پیام برای همگام سازی حرکات rigid body و انیمیشن کاراکتر های بازی را یاد می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش شبکه Unity از صفر برای Unity 5 :
- ایجاد بازی مولتی پلیر و اتصال یونیتی به اپلیکیشن ها روی یک شبکه
- شناخت نقش های مختل سرور و کلاینت ها در یک شبکه
- استفاده از تماس های رویه ایی از راه دور برای همگام سازی حالت های بازیکنان مختلف در بازی شبکه ایی
- پیکربندی شبکه
- آدرسهای آی پی
- میزبانی
- تماس های رویه ایی از راه دور
- همگام سازی حرکات rigidbody
- همگام سازی حالت های انیمیشنی
- بازی با کاراکتر های مختلف بازیکن
- تغییر کاراکتر های بازیکنان مختلف
- راه اندازی Lobby asset یونیتی
- همگام سازی مقادیر متغییر در صحنه ها
عنوان دوره : Udemy – Unity Networking From Scratch for (Unity 5 to Unity 2020)
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 6.21 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 45
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Penny de Byl و Penny @Holistic3D.com
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Unity Networking From Scratch for (Unity 5 to Unity 2020)
In this course, Penny will take you from the very basics of creating a simple client/server game environment using Unity’s UNET system right through to creating and managing a lobby system. The topics covered are the ones that most frequently appear on the forums and that many people struggle in understanding. The course is practical with many step-by-step exercises. Students of this course will learn about the UNET Network Manager and how to use message sending to synchronise rigid body movement and animation of player characters. Overriding the Network Manager will also be covered to allow developers to create customised network functionality such as changing player characters while playing, shooting projectiles and managing player characteristics such as health.
Topics covered include:
network configurations
IP addresses
hosting
remote procedure calls
syncing rigidbody movement
syncing animation states
playing with different player-characters
changing player-characters while connected
setting up the Unity Lobby asset
syncing variable values across scenes
setting up Unity Match Making services
حجم کل : 1.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید