آموزش سیستم پارکور و کوهنوردی یونیتی Unity
Udemy - Unity Parkour & Climbing System
آموزش سیستم پارکور و کوهنوردی یونیتی Unity
آموزش سیستم پارکور و کوهنوردی یونیتی Unity : در این دوره از Fantacode Studios ، با نحوه ساخت سیستم پارکور و کوهنوردی سوم شخص در انجین یونیتی بو استفاده از سی شارپ آشنا خواهید شد. این آموزش مفاهیم مهم برنامه نویسی گیم پلی را همراه با ایجاد سیستم پارکور و کوهنوردی نشان میدهد.
یک کنترلر سوم شخص ایجاد میکنیم که میتواند محیط های پویا را با پارکور طی کند. همه چیز را بصورت گام به گام از ابتدا می سازیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- ساخت یک کنترلر سوم شخص پیشرفته با پارکور که در بازی های دیگه قابلیت استفاده مجدد داشته باشد
- تکنیک های پیشرفته انیمیشن چون Target Matching, Humanoid Retargeting
- یادگیری مفاهیم برنامه نویسی گیم پلی سه بعدی
- آموزش معماری سیستم های مبتنی بر داده در یونیتی با استفاده از آبجکت های Scriptable
- آموزش نوشتن کد های تمیز و مدولار در سی شارپ
عنوان دوره : Udemy – Unity Parkour & Climbing System
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 9.30 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 42
سال آموزش : 2023
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Fantacode Studios
نرم افزار : Unity
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Unity Parkour & Climbing System
In this course, you’ll learn how to create a third-person parkour & climbing system in Unity and C# while learning important gameplay programming concepts.
We’ll create an advanced third-person controller that can traverse dynamic environments with parkour. It’s a common system in modern-day games like Assassins Creed, Watch Dogs, etc. But the mechanic itself has been there in lots of older games like Zelda Ocarina of Time. So it’s a perfect project for learning core game programming skills.
So we’ll be building all this step by step from scratch. We’ll start by making basic a third-person controller. We’ll not use any assets for it, we’ll build this from scratch because it’s a good way to learn the fundamentals of gameplay programming. and then we’ll implement the parkour system on top of it. We’ll create an environment scanner for detecting obstacles in front of the player and we’ll make the player perform different parkour actions dynamically based on the height and type of the obstacle. We’ll look at advanced animation techniques like target matching that will allow us to adapt the same animation to obstacles of different heights.
We’ll architect the parkour actions using scriptable objects in Unity so that they’re data-driven & can be created & modified by designers without touching the code. We’ll also create a climbing system similar to the one that you see in games like Assassin’s Creed.
حجم کل : 2.2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید