UdemyUnreal Engineآموزششرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ساخت محیط های پیشرفته در Unreal Engine 5.1

Udemy – Unreal Engine 5.1: Advanced Landscape creation

آموزش ساخت محیط های پیشرفته در Unreal Engine 5.1

آموزش ساخت محیط های پیشرفته در Unreal Engine 5.1

 

آموزش ساخت محیط های پیشرفته در Unreal Engine 5.1 : در این دوره از هنرمند Roomi Ur ، با نحوه ساخت لنداسکیپ ها و محیط ها در Unreal Engine 5.1 آشنا خواهید شد.

این دوره همه چیزهای مورد نیاز برای ساخت مناظر ، تنظیم متریال،نورپردازی،تولید چمن رویه ایی و … را در Unreal Engine نشان خواهد داد.

این دوره سه برنامه Unreal Engine, World creator و Quixel mixer را پوشش خواهد داد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • ساخت مناظر در آنریل انجین
  • تنظیم متریال ها در آنریل انجین
  • ایجاد تکسچر در Quixel mixer
  • حجاری مناظر در World creator

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Unreal Engine 5.1: Advanced Landscape creation

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 17

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Roomi Ur

نرم افزار : Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Unreal Engine 5.1: Advanced Landscape creation

In this lesson you will be learning all about Unreal engine landscape creation, material setup , lighting and procedural grass generation.

We will be covering three different programs like, Unreal Engine, World creator and Quixel mixer.

First we will create the landscape with world creator. Then move to create three different texture layers. Once we finish exporting the height map and texture layers we can move to unreal engine.

In unreal engine we will create a new level for landscape and import the heightmap. Next step is to create the material which contain three different layers like grass, rock and soil.

Then create material instance and apply to our landscape. Now we have to create weight blended layers so that texture layers will apply automatically.After finishing this we can import three different texture layers like grass , rock and soil.

Once we finish all this we can add exponential fog and directional light. Make sure change the light to movable and increase volumetric scattering intensity. Now we can add volumetric cloud and change the sun position if you want. For the exposure we can change it in post process volume. Make sure you change the post process volume settings to unbound to work perfectly.

حجم کل : 1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا