آموزش ساخت شمشیر های فانتزی با Niagara در Unreal Engine 5
Udemy - Unreal Engine 5 - 3D Game Art Fantasy Swords - Niagara VFX
آموزش ساخت شمشیر های فانتزی با Niagara در Unreal Engine 5
آموزش ساخت شمشیر های فانتزی با Niagara در Unreal Engine 5 : در این دوره از هنرمند Amelia Morrison و Daniel Peterson ، با نحوه ساخت چندین شمشیر آماده بازی و ادغام VFX با سیستم Niagara در آنریل انجین 5 آشنا خواهید شد. این دوره نحوه ساخت شمشیر های بازی از صفر ؛ روش های پیشرفته مدلینگ و یووی آنرپینگ در مایا ؛بیکینگ و تکسچرینگ در Substance Painter ؛ پیاده سازی VFX شمشیر در Unreal Engine 5 ، بهینه سازی بازی و … را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش ساخت شمشیر های فانتزی با Niagara در Unreal Engine 5 :
- سیستم نیاگارای آنریل انجین
- ساخت دارایی بازی برای بازی های مولتی پلیر ،RPG و MOBA
- ساخت وسایل سلاح ، جلوه های بصری برای مبارزه در بازی
- نحوه ساخت وسایل بازی برای بهینه کردن پرفورمنس بازی
- ویژگی های اصلی VFX در آنریل انجین 5
- اصول مدلینگ سه بعدی با کیفیت AAA
- تکینک های مدلینگ سه بعدی مقیاس پذیر
- کار با ابزارهای صنعت PureRef, Maya 2024, ZBrush, Substance Painter, and Unreal Engine 5.4
عنوان دوره : Udemy – Unreal Engine 5 – 3D Game Art Fantasy Swords – Niagara VFX
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1.27 ساعت
تعداد فایل ها : 30
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : html
مربی دوره : Amelia Morrison – Daniel Peterson
نرم افزار : Unreal Engine 5
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Unreal Engine 5 – 3D Game Art Fantasy Swords – Niagara VFX
Create multiple game ready sword props and integrate VFX using Unreal Engine 5’s Niagara System. Beginner to pro level.
Unreal Engine’s Nigara System
Making Assets for Multiplayer Games, RPGs, and MOBAs
Creation of a full weapon props and visual effects for Combat in games
How to make game props for optimal performance in a shipped game
Core features of the VFX in Unreal Engine 5
SOLID 3D modeling principles AAA quality
Scalable 3D modeling techniques that can serve as the foundation for any games
Industry Software Tools to use such as PureRef, Maya 2024, ZBrush, Substance Painter, and Unreal Engine 5.4
Welcome to the definitive course on creating your first game art sword from scratch all the way into Unreal Engine 5. In this thorough course, we will create 100% game ready swords geared for complete beginners and will be updating the course to add more intermediate and advanced methods and swords. Complete with 3D modeling and UV unwrapping in Maya, baking and texturing in Substance Painter, and implementing awesome VFX on your sword into Unreal Engine 5. Even if you’ve never used any of these software packages before, we go through everything like navigation and hotkeys. All of the swords are built to be real-time friendly, expertly crafted, super low poly, scalable, clean art. The 3D models and visual effects we will cover are optimized to not affect frame rate even in large games with multiplayer.
We use only industry standard software, but if you are more comfortable with other softwares such as Blender, you should be able to follow along just fine. A lot of what we cover is best practices and optimization. We go over how even using simple geometry, you can make some really cool weapons and props. Substance Painter is by far the most awesome 3D texturing software on the market and you can usually get free trials and student discounts.
For our extra visual effects content, we use Unreal 5’s Niagara next generation VFX creation system. It’s a visual particle system that utilizes modules, freeing the VFX artist from any need of programming. You also create your first materials in Unreal’s node-based editor. And we go over how to make a dark shadow sword and a final lightning sword effect, both of which makes your weapons really pop and feel enchanted. This is how you create an arsenal for your game and make each swing more satisfying for the player. These steps can to be used to make any props for any games like first person shooters, RPGs, MOBAs, or any kind of game that needs cool weapons for combat or awesome story driven props.
Starting out with a basic weapon then adding VFX can be something that comes from character buffs, enchantments, or rare props and items. All major games with combat systems use tons of visual effects for impact and to get players excited to start swingin’.
When you purchase this course, you will be provided an asset pack with assets specifically made for this course. If you get stuck at any point, you can check out our files for your notes to more easily follow along. No need to worry about anything as its all provided for you.
This includes:
Finished Swords 3D Mesh assets
Unreal Engine 5.4 VFX Uassets
Final PNG Textures
Core Autodesk Maya 2024 Files
Core Susbtance Painter Files
Core ZBrush Files
Core Photoshop Files
Any VFX Textures and Flipbooks
Core Krita Files
We also include our Discord community where we have a Course QandA Forum for you to ask any questions, get feedback on your work, and check for questions already answered. As we expand the course, we will be going over more advanced swords with more detail and multi layered VFX, so it will scale in difficulty as you improve your game art skills.
حجم کل : 0.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافتساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋