آموزش توسعه بازی با Unreal Engine 5 و ++C | آپدیت
Udemy – Unreal Engine 5 C++ The Ultimate Game Developer Course
توسعه بازی با Unreal Engine 5 و ++C
آموزش توسعه بازی با Unreal Engine 5 و ++C : در این دوره از هنرمند Stephen Ulibarri، با نحوه ساخت یک بازی Open World به سبک Action-RPG با استفاده از زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس و انجین Unreal Engine 5 آشنا خواهید شد.
این دوره صفر تا صد ساخت یک بازی ، بهبود سطح شما از مبتدی تا قهرمان،معرفی ویژگی های جدید آنریل انجین 5،استفاده از مپ های Open World،استفاده از Quixel Bridge megascans برای محیط های فوق واقعی،حجاری و نقاشی منظره،ایجاد موجودات،سیاه چاله و کاراکترهای مختلف با انواع سلاح ها و … را یاد خواهد داد.
این دوره ویژگی های جدیدی چون Motion Warping, Meta Sounds, Linked Anim Graphs, UE5’s new retargeting system با IK Rigs و IK Retargeters و Leg IK با ریگ های کنترل و همچنین ایجاد افکت های بصری در Niagara و موارد بیشتر را پوشش میدهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- نحوه کدنویسی بازی ها در آنریل انجین 5
- بازی اکشن RPG با کاراکتر سوم شخص
- ایجاد دشمنان که به بازیکنان حمله میکنند
- مبارزه با شمشیر و سایر سلاح ها
- نوارهای سلامت و آمار بازیکنان
- سیستم Open World آنریل انجین 5
- طراحی سطح و ایجاد صحنه های واقعی با Quixel Megascans
- سیستم جدید Motion Warping برای سفارشی سازی انیمیشن های روت موشن
- افکت های ذرات چون پاشش خون و ردیابی سلاح
- کار با سیستم جدید MetaSounds آنریل و صدای با کیفیت در بازی
- بهترین روش کدنویسی برای بازی در آنریل 5
- استفاده از ساختارهای داده و الگوریتم ها برای بازی
- طراحی پترن در آنریل انجین
- ایجاد دشمنان از انواع مختلف ،از انسان گرفته تا هیولا ها و دیگر موجودات
- ایمپورت سطح به مپ Open World
عنوان دوره : Udemy – Unreal Engine 5 C++ The Ultimate Game Developer Course
سطح : مبتدی تا پیشرفته
زمان کل دوره : 52.46 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 233
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : pdf – html
مربی دوره : Stephen Ulibarri
نرم افزار : Unreal Engine
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Unreal Engine 5 C++ The Ultimate Game Developer Course
Learn Unreal Engine 5 C++ Programming by Creating an Action-RPG Style Open World Game!
This course will take you from beginner to hero as we create everything in this course project from scratch. Learn Unreal Engine 5’s new features from Open World maps, Quixel Bridge megascans for ultra-realistic environments, landscape sculpting and painting, dungeons, free-roaming creatures and humanoids with various weapons, breakable objects that spawn treasure, and more!
Slay your way through your open world level, hacking and slashing creatures, breaking pots and collecting treasure and souls, and try to keep your health and stamina high!
We will implement enemy behavior that can be reused for various creature types, including gruntlings, raptors, insects, and golems. Code your character to be able to pick up and equip better and better weapons as she slays stronger and stronger monsters and collects loot.
We will cover new Unreal Engine 5 features such as Motion Warping, Meta Sounds, Linked Anim Graphs, UE5’s new retargeting system with IK Rigs and IK Retargeters, Leg IK with Control Rigs, visual effect creation in Niagara, and more!
We’ll start with a completely empty level and add everything from sky and atmosphere, nature, trees and plants, and we’ll even import an entire dungeon level with the use of UE5’s new Packed Level Instance feature.
We will cover vectors and game development mathematics in a full math section to prepare you for gameplay programming before diving in and creating our first C++ class.
We will then learn Unreal Engine’s class hierarchy, creating a basic Actor, learning about trigonometry as we use the sine function to give our items floating behavior.
We then create a Bird using the Pawn class so we can fly around our level and get a literal bird’s-eye view.
We then create our Character class, using Echo from the Valley of the Ancient Epic-released free project, a beautiful and lifelike humanoid with cloth physics on her scarf and garments.
We implement weapon equipping and combat. We learn how to calculate directional hit reactions, using root motion animations to make our enemies stumble in the correct direction based on the direction of impact.
We give our enemies patrolling behavior, then chasing and attacking behavior. We make our enemies smarter with the use of UE5’s new Motion Warping system, warping our enemy’s location and rotation to make it hit the target more frequently, and making it harder to move out of harm’s way.
We then give Echo a fighting chance, by implementing a dodge ability, similar to Dark Souls and Elden Ring. She can dodge out of the way while the enemy swings fervently, making them miss so we can move in to counter-attack.
حجم کل : 43.1 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید