آموزش Unreal Engine 5 برای مبتدیان : ساخت یک بازی کوچک
Udemy – Unreal Engine 5 for Beginners: Building a tiny Resource Game
آموزش Unreal Engine 5 برای مبتدیان : ساخت یک بازی کوچک
آموزش Unreal Engine 5 برای مبتدیان : ساخت یک بازی کوچک : در این دوره از هنرمند Steffen Blass app affairs GmbH ، با نحوه توسعه بازی با بلوپرینت ها در Unreal Engine 5 و نوشتن یک بازی جمع آوری منابع کوچک آشنا خواهید شد.
در این دوره، ابتدا با رابط کاربری Unreal Engine 5 آشنا میشوید و سپس به طراحی مدلهای سهبعدی، ایجاد متریالها، روشنایی، اصلاح و انتشار بازی پرداخته میشود.
در پایان دوره، شما یک بازی منابع کامل با چندین سطح و شیوههای بازیافزاری مختلف را ایجاد خواهید کرد.این دوره برای توسعه دهندگان مبتدی که می خواهند Unreal Engine 5 را بیاموزند طراحی شده است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- شناخت اولیه Unreal Engine 5
- استفاده از بلوپرینت های Unreal Engine 5 برای پیاده سازی رفتار سفارشی آبجکت های بازی
- استفاده از مفاهیم شی گرایی در بلوپرینت های Unreal Engine 5
- ایمپورت و استفاده از دارایی ها مانند مش ها و انیمیشن ها در Unreal Engine 5
- تشخیص کالیژن،مدیریت ورودی کاربر در Unreal Engine 5 با سیستم Enhanced Input
- ساخت رابط کاربری در Enhanced Input
عنوان دوره : Udemy – Unreal Engine 5 for Beginners: Building a tiny Resource Game
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 4.50 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 31
سال آموزش : 2023
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Steffen Blass app affairs GmbH
نرم افزار : Unreal Engine
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Unreal Engine 5 for Beginners: Building a tiny Resource Game
In this course, we will develop a tiny resource gathering game inspired by famous series like “Anno” or “The Settlers” using Epic’s fantastic Unreal Engine in Version 5.1. No worries: All lessons have been tested on Version 5.2 as well!
We will create a simple building placement system and we will have workers like lumbers and masons looking for resources, gathering them and bringing them back home for processing. The resources will be available to build more stuff and so on.
At the end, we will have 3 resources: gold, wood and stone – gold will be collected in form of taxes paid by citizens living in houses, wood will be collected by lumbers and stone will be collected by masons. Resources like a tree will deplete after some harvesting and the lumber will look for the next tree nearby to continue harvesting.
We will be using some nice, colorful 3D models from the permanently free section of Epic’s market place as well as animations available for free on Mixamo.
All programming will be done using Unreal’s blueprint editor system. All coding will be done from scratch and we will use highly flexible approaches to have a cool and expandable base system that can easily be extended to other resources, more complex multi-step production chains, etc.
There’s no prior coding or Unreal experience needed to follow and understand the lessons, some basic knowledge of programming concepts like collections, loops, if-branches and some understanding of vector math will surely help though.
حجم کل : 3.6 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید