UdemyUnreal Engineآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

دوره هنر تعاملی فیزیک ریل تایم در Unreal Engine 5

Udemy – Unreal Engine 5 | Real-Time Physics Interactive Art with OSC

دوره هنر تعاملی فیزیک ریل تایم در Unreal Engine 5

دوره هنر تعاملی فیزیک ریل تایم در Unreal Engine 5

 

دوره هنر تعاملی فیزیک ریل تایم در Unreal Engine 5 : در این دوره از هنرمند Yu Fujishiro ، با تجربه های هنری تعاملی فیزیک در ریل تایم با Unreal Engine 5 آشنا خواهید شد. در این دوره، به نحوه کار با Unreal Engine برای ایجاد هنرهای تعاملی با استفاده از OSC (Open Sound Control) پرداخته می‌شود.

این دوره در 2.5 ساعت مباحثی چون نحوه‌ی استفاده از OSC برای کنترل فیزیک در Unreal Engine، کار با ابزارهای مختلفی مانند پایگاه داده OSC، ایجاد محتوای تعاملی، ایجاد جریان داده‌ها، ایجاد کنترل‌های تعاملی، و نحوه‌ی ارتباط با سایر نرم‌افزار‌ها و دستگاه‌های OSC مانند Max/MSP، Pure Data، TouchDesigner و غیره را آموزش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • توسعه تجربیات هنری تعاملی ریل تایم با آنریل انجین و کد بلوپرینت
  • خو گرفتن با اعمال ریاضیات وکتور به موشن دیزایین رویه ایی یا VFX
  • یادگیری تکنیک هایی برای بهینه سازی پروژه های هنری تعاملی برای نمایش
  • لینک دادن به دستگاه به Unreal Engine با OSC برای فعال سازی تعامل لمسی

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Unreal Engine 5 | Real-Time Physics Interactive Art with OSC

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.45 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 55

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Yu Fujishiro

نرم افزار : Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Unreal Engine 5 | Real-Time Physics Interactive Art with OSC

In this course, you will learn how to code interactive art with real-time physics in Unreal Engine 5. This is a creative coding course, where you learn to create programs that animate for you, rather than you manually creating keyframes in a traditional sense of 3D animation.

This 2 hr 45 min course, is packed with code snippets, techniques and workflows that I’ve acquired creating interactive art and multimedia installations in the field. Here are just a few lists of thing you’ll do:

Configuring a Unreal Engine project for interactive art (disabling GameDev features).
Creating ‘plugin’ like functions that can be reused and repurposed in later projects.
Using vector math to achieve several procedural FX and animations.
Linking a mobile device through OSC (Open Sound Control) to create an immersive experience.
Optimization of the UE5 physics system to increase performance and computational stress.

حجم کل : 1.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا