بیت گراف
Marketplace Unrealآنریل انجینپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژه

دانلود پروژه Animation Retarget Toolkit برای آنریل انجین

Unreal Engine - Animation Retarget Toolkit v5.3

دانلود پروژه Animation Retarget Toolkit برای آنریل انجین

پروژه Animation Retarget Toolkit برای آنریل انجین

 

پروژه Animation Retarget Toolkit برای آنریل انجین : این پروژه یک مجموعه ابزار هدف‌گیری مجدد انیمیشن که با آن می‌توانید انیمیشن را به راحتی به اسکلت‌های مختلف هدف‌گیری کنید ، شما فقط می توانید از یک ساختار انسان نما استفاده کنید تا همه انواع دیگر ساختار اسکلت را هدف قرار دهید ، این پروژه رو از سایت Unreal Engine برای کابران سافت ساز حاضر کرده‌ایم ، با سافت ساز همراه باشید.

گراویتی

عنوان : Unreal Engine – Animation Retarget Toolkit v5.3

فرمت : uasset umap

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه آنریل انجین

شرکت سازنده : Unreal Engine

Unreal Engine – Animation Retarget Toolkit v5.3

the rig asset in UE is not changeable, you can just use a humanoid structure, to retarget all other kinds of the skeleton structure,
there is no ghost pose option, you always have to open two skeleton side by side and guess where the other bones should be
assigning of the bones in the rig config should be performed on both source and target skeleton
the retargeting process is too scattered, and confusing (you can find lots of youtube video which are trying to describe the retargeting process)
modify pose is not intuitive
there is this Duplicate and retarget animation window which is not good enough and there is no reason to make it separated(I think),
there might be some others which I can’t remember
I tried to solve them one by one

the rig config asset is editable you can make it from the source skeleton
no need to set rig config for source skeleton, the tool is creating the rig config from the source skeleton and set it automatically
with the ghost pose option no need to guess the pose you are seeing it
modify pose is more clear by the toolbar menus
all retarget process is in one single window, no need to go here and there
easy bone mapping by just clicking on bone visuals

Technical Details
Features:

the rig config asset is editable you can make it from the source skeleton
no need to set rig config for source skeleton, the tool is creating the rig config from the source skeleton and set it automatically
with the ghost pose option no need to guess the pose you are seeing it
modify pose is more clear by the toolbar menus
all retarget process is in one single window, no need to go here and there
easy bone mapping by just clicking on bone visuals

حجم کل : 13 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا