بیت گراف
Marketplace Unrealآنریل انجینپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژه

دانلود پروژه Art Of Shader برای آنریل انجین

Unreal Engine – Art Of Shader - Distortion And Glitches 5.x

دانلود پروژه Art Of Shader برای آنریل انجین

پروژه Art Of Shader برای آنریل انجین

 

پروژه Art Of Shader برای آنریل انجین : این پروژه شامل بیش از شیدر 40 قابل تنظیم است که می تواند در Post Process Blendable Materials، Niagara FX، و همچنین Mesh Materials برای ایجاد انواع افکت های اعوجاج و اشکال در پلیر ها و صحنه های شما استفاده شود ، با سافت ساز همراه باشید.

ویژگی های این پروژه :

  • شامل 40 نوع مختلف اعوجاج پارامتری و افکت های ناقص
  • AOS Blueprint Actor برای ترکیب و گروه‌بندی آسان چندین متریال قابل ترکیب بر اساس ویژگی‌های مشترک
  • محلی‌سازی به شما امکان می‌دهد شیدرها را فقط روی آبجکت خاص اعمال کنید
  • ScreenSpace Localization به شما امکان می دهد صفحه را بر اساس شکل و اندازه تعریف شده توسط کاربر تقسیم کنید
  • MainObject های قرار داده شده در محیط را از پس زمینه از طریق SceneDepth جدا کنید
  • و…

گراویتی

عنوان : Unreal Engine – Art Of Shader – Distortion And Glitches 5.x

فرمت : uasset umap

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه آنریل انجین

شرکت سازنده : Unreal Engine

Unreal Engine – Art Of Shader – Distortion And Glitches 5.x

Art of Shader – Distortion And Glitches is a pack of 40 Customizable Shaders, that can be used in Post Process Blendable Materials , Niagara FX, as well as Mesh Materials to create a variety of distorted and glitched effect to your actors and scenes. The Blueprint Actors facilitate the easy combining, blending and grouping of the Post process materials based on certain common properties. From Artifacts, VCRGlitch, GlitcySpectrum, Wavy, InterlacedGlitch, BlockySurface, BrokenPixels and many more Effects, choose, combine and customize via the parameterized material instances to suit your style.

Features:

40 Different Types of Parameterized Distortion And Glitched Effects.
Each Effect can be used as Post Process Blendable Material , Niagara FX , and Mesh Material with World Displacement.
Niagara facilitates Object Space Localization, where you can apply the effects on only a part of your environment, like certain actors, or a given region in your scene.
AOS Blueprint Actor for easily combining and grouping multiple Blendable Materials based on common properties.
Localization allows you to apply the shaders only to certain objects, or exclude certain objects from given effects, via custom depth stencils.
ScreenSpace Localization lets you split the screen based on user defined shape and size, and apply multiple Blendable Materials simultaneously at different parts of the screen.
Separate out the MainObjects placed in the environment from the Background via SceneDepth. Apply different shader combination simultaneously to your main environment and background scene.
AOSRuntime Blueprints and Widgets, including Dynamic UMG Based Color Wheel allows you to tweak and modify the post process materials at runtime.

حجم کل : 71 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا