آموزش ساخت شیدر سنگ و صخره با تکسچرهای تایلیبل در Unreal Engine
Udemy - Unreal Engine: Cliff and Rock Shader with Tileable Textures
آموزش ساخت شیدر سنگ و صخره با تکسچرهای تایلیبل
آموزش ساخت شیدر سنگ و صخره با تکسچرهای تایلیبل در Unreal Engine : در این دوره از هنرمند Jake Guest ، با نحوه ساخت شیدر های سنگ و صخره آماده بازی در آنریل انجین آشنا خواهید شد.
این دوره نحوه ایجاد یک شیدر آماده بازی برای استفاده با مش های سنگی در آنریل انجین را می آموزد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- تنظیم بیس متریال ها در آنریل انجین با Object Scaling
- استفاده از تکسچرهای تایلیبل برای دارایی ها در مقیاس بزرگ
- استفاده عملی از توابع متریال در آنریل
- ایجاد و پکیجینگ ماسک ها در Substance Painter
- تنظیم یک شیدر یوزر فریندلی و انعطاف پذیر
عنوان دوره : Udemy – Unreal Engine: Cliff and Rock Shader with Tileable Textures
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.06 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 12
سال آموزش : 2023
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Jake Guest
نرم افزار : Unreal Engine – Substance Painter
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Unreal Engine: Cliff and Rock Shader with Tileable Textures
Learn how to create a game-ready shader for use with rock meshes inside of Unreal Engine. With a full breakdown and follow-along style tutorial, create your own shader to use in games and personal projects. Follow along in real-time with full explanations to help understand how the shader is being put together. This tutorial is created using Unreal 4.27, but all information is still applicable for use in Unreal Engine 5.
Skill Level:
This tutorial can be used at any skill level, but assumes a basic understanding of 3D content creation and how to navigate software. The techniques discussed in this tutorial are used in many studios throughout the games industry and can be useful at any skill level.
This tutorial covers:
– Setting up base materials in Unreal Engine
– Object scaling
– How to use tileable textures for large assets
– Blending between multiple materials using masks
– Setting up a flexible and user-friendly shader
– Practical use of Material Functions inside of Unreal
– Creating and packing masks in Substance Painter
حجم کل : 2.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید