دانلود پروژه Dragon.IK v2.4.0 برای آنریل انجین
Unreal Engine - Dragon.IK - Universal IK System v5.1 5.0 4.27 4.25
پروژه Dragon.IK برای آنریل انجین
پروژه Dragon.IK برای آنریل انجین : این پروژه یک ابزار کامل برای ایجاد آسان هوش مصنوعی برای حیوانات و انسان ها هست رو از سایت Unreal Engine برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، هدف از این پروژه صرفه جویی در وقت و انرژی برای ارائه یک راه حل IK واقع بینانه و یکدست برای انواع مختلف حیوانات فقط با استفاده از بلوپرینت انیمیشن ساده است ، با سافت ساز همراه باشید .
ویژگی های این پروژه :
- پا و ستون فقرات را برای حیوانات از انواع چهار پا ، دو قطبی و عنکبوتی فراهم می کند
- دو بلوپرینت انیمیشن ارائه شده است
- و..
تصاویری از این پروژه :
عنوان : Unreal Engine – Dragon.IK – Universal IK System
فرمت : uasset | umap
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه آنریل انجین
شرکت سازنده : Unreal Engine
Unreal Engine – Dragon.IK – Universal IK System
An All-in-One plugin tool for easily creating IK for animals and humans
The aim of this plugin is to save time and energy for giving a realistic and smooth IK solution for various types of animals using only simple animation Blueprints.
The plugin aims to provide IK to different types of animals such as
Quadrupeds – eg:- Wolves , dogs etc
Bipeds – eg:- T-Rex , Birds , humans etc
Spiders – eg:- Multi-legged creatures such as spiders and scorpions etc
Snakes – eg:- Snakes & Worms
[Best to contact me in discord for questions or clearing doubts]
Technical Details
Features:
Provides foot and spine ik for animals of quadruped,biped and spider types
Two animation Blueprints are provided . The “Dragon Spine Solver” and the “Dragon Foot Solver”.
Code Modules:
AnimGraphNode_DragonFeetSolver.h : Derived from AnimGraph_SkeletalControlBase
AnimGraphNode_DragonSpineSolver.h : Derived from AnimGraph_SkeletalControlBase
Dragon_Ik_Tools.h : Derived from IModuleInterface
Dragon_Ik_ToolsBPLibrary.h : Derived from UBlueprintFunctionLibrary
DragonIK_Library.h
Module Dependancies : [“Core”, “CoreUObject”, “Engine”, “InputCore”, “AnimationCore”, “AnimGraph”, “AnimGraphRuntime”, “UnrealEd”, “BlueprintGraph”]
Number of Blueprints: 2 Animation Blueprints (Dragon_SpineSolver and Dragon_FootSolver)
Number of C++ Classes: 2 Main classes (AnimGraphNode_DragonFeetSolver.cpp and AnimGraphNode_DragonSpineSolver.cpp) and one static support class [DragonIK_Library]
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: PC ,Mac and Linux
Supported Target Build Platforms: PC,Mac,Linux and Android. Other platforms require testing.
حجم کل : 109 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید