دانلود پروژه FPP Melee Animset برای آنریل انجین
Unreal Engine - FPP Melee Animset v4.25
FPP Melee Animset برای آنریل انجین
پروژه FPP Melee Animset برای آنریل انجین : در این پست پکیجی شامل 360 انیمیشن FPP برای 5 سلاح قرون وسطایی : شمشیر ، نیزه ، هالبرد و غیره رو از سایت Unreal Engine برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، این پنج مجموعه انیمیشن First Person Perspective به شما امکان می دهد تقریباً برای هر سلاح گیم پلی بسازید ، در این پکیج مدل های دوربین FPP و اسلحه را می توان مستقیماً به استخوان های سر و دست متصل کرد و نیازی به استخوان های مخصوص پایه نیست ، با سافت ساز همراه باشید .
تصاویری از این پروژه :
عنوان : Unreal Engine – FPP Melee Animset
فرمت : uasset | umap
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه آنریل انجین
شرکت سازنده : Unreal Engine
Unreal Engine – FPP Melee Animset
360 FPP animations for 5 medieval weapons – sword, spear, halberd etc.
Those five First Person Perspective animation sets allow you to build gameplay for virtually any melee weapon. FPP camera and weapon models can be attached directly to head and hand bones – no special prop bones are needed.
This is not a full body animation set. Legs are animated only if necessary (in kick animation for example). Character controller is not included – just 360 animations for building your FPP game.
More at kubold.com
Technical Details
Features:
360 FPP animations for 5 different weapons
Scaled to Epic skeleton: Yes
Rigged: Yes
Rigged to Epic skeleton: Yes
Animated: Yes
Number of Characters: 1 – Default UE4 Mannequin
Number of Animations: 360
Animation types: In-place FPP
Supported Development Platforms: All
Supported Target Build Platforms: All
Documentation: https://www.kubold.com/downloads
Important/Additional Notes:
Those are FPP animations only, legs are often not animated and not to be shown, except if needed (for kick or slide for example). Attach the camera directly to the head bone and weapons to right hand bone. Spear and shield are an exception – attach them to the left hand bone, not right.
I strongly recommend using characters rigged to Epic skeleton when using those animations, but if your FPP character has a different skeleton and you need to retarget the motions, using IK on the hands, to stabilize them on the weapon grip, might come in handy.
FBX source files can be found in …Content\FPPMeleeAnimset\SourceFiles\SourceFiles.zip (zip files are not visible in Editor, access outside of Editor).
حجم کل : 503 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید